Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, ostatnio jechałem bmw (163km po chipie na 200 silnik m47n2) i zaczęło mi samo przyspieszać więc hamowalem wcisnalem sprzeglo wtedy dostal max obrotow i zgasilem, później już nie mogłem odpalić na pokrywie silnika jest pełno oleju, a przy próbie kręcenia z pod korka wydostaje się dym ( z plaka również nie odpala). Co to może być? Edytowane przez E90 2.0d
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Typowe rozbieganie diesla? Olej z turbo dostał się do silnika. W pierwszej kolejności bym sprawdził turbo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro turbo sprawdziłeś to dolot i wydech są rozebrane, był w nich olej? W intercoolerze, w kolektorze dolotowym?
3A0jS9b.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj spotkało mnie to samo. Nie wierzę że to turbo bo dlaczego by miało wywalić olej góra jak turbo złapie olej to raczej wywali wszystko

dolem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale co w tym dziwnego że turbo się rozleciało skoro masz niesprawny DPF? Puściło uszczelnienie wirnika i poleciało tam gdzie mogło czyli w dolot.
3A0jS9b.png
Opublikowano

No jak byś mi to bardziej wyjaśnił .Ja to widzę raczej tak Dpf zapycha się raczej przez niesprawnego odme .Awarja raczej wynikająca z pompowaniu oleju przez nią gdyby turbo złapało to nie było by co zbierać .Jutro dam znać jak rozbiezemy. Gdyby uszczelniacz poleciał na turbine to na bank luz by się pojawił a luzu brak.

- Nieprawidłowo działający system odpowietrzania w układzie korbowym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.