Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co może być przyczyną Wysokiego ciśnienia wstecznego

i jakie mogą być tego skutki dla silnika Samochód bez kat. I DPF na biegu jałowym wskazuje 8192 hPa przy 2000 obrotów 8192 hPa Przy 3000 0 hPa przy 4000 1 hpa

Opublikowano

To jest błąnd pomiarowy czujnika ciśnienia wstecznego spalin , czujnik nie widzi żadnego oporu spalin przez brak dpf tak sie dzieje jak ktoś wytnie DPF i nie zrobi to do końca dobrze .



Tak dla świadomości przy takim ciśnieniu wsteczny to by ci silnik explodowal :duh:

Opublikowano
Samochód kupiłem już bez DPF na początku ciśnienie wsteczne było w normie od niedawna takie jest dodam jeszcze że co jakiś czas mimo usuniętego filtra dalej jest wypalany
Opublikowano

Możliwe ze DPF został usunięty (wydłubany ) przez poprzedniego właściciela tak po majstrowemu bez programu .

Silnik będzie chodzi ale współczucie dla ciebie bo bez programu , smród z wydechu okropny i chmura dymu jak zacznie proces wypalania dpfa

Opublikowano
To troche dziwnę bo też mam wydłubany DPF bez programu i u mnie regularnie wystepuje proces wypalania co ok 400 km (zmienia się charakterystyka pracy silnika i buczenie z wydechu przy dodawaniu gazu) ale nie ma ani dymu ani smrodu z tym że u mnie mam pewność sprawnych wtrysków itp
Opublikowano

KubsoNN

Bo ty masz starszy model auta ECu i silnik 218 Hp DPF tez masz całkiem inny jak widzę ,

W modelach o mocach 231 /235 DPF jest sterowany , wypalany inaczej to nowsza konstrukcja calego ukladu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.