Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak to jest, że jak jadę to temp w teście nr 7 waha się między 97-100 A jak dam obroty prawie do odciny to temp spada ładnie, albo jak włączę ogrzewanie np na szybę , dmucha na Maxa ciepłym to temp nawet do 91 spadła. Coś zepsute mam ?
Opublikowano

Przydało by się więcej informacji masz tam m52b28 czy m52tub28? Który to rok i miesiąc produkcji?

Temp wydaje się trochę zbyt wysoka coś robiłeś przy UK chłodzenia?

Opublikowano

M52b28 , 02.1996

Nic nie robiłem tylko kilka razy zrzuciło mi waz ten krótki (kolanko) przy zbiorniczku wyrownawczym. Robiłem ten test uszczelki tym płynem reakcyjnym i wszystko ok było

Opublikowano
M52b28 , 02.1996

Nic nie robiłem tylko kilka razy zrzuciło mi waz ten krótki (kolanko) przy zbiorniczku wyrownawczym. Robiłem ten test uszczelki tym płynem reakcyjnym i wszystko ok było

Do sprawdzenia termostat.

Kiedy wymieniałeś korek od zbiorniczka?

Opublikowano
Korek zakupilem nowy, oryginalny bmw. Niedawno. Termostat raczej dobry bo ten drugi wąż stopniowo robi się ciepły jakoś po 90 st. Po trasie około 20 km węże są dosyć twarde, ciężko je ścisnac, mega gorące. Ogrzewanie działa normalnie. Strumień przelewowy jest lekki, jak doda się gazu to jest mocny przelew .
Opublikowano
Witam. Jak to jest, że jak jadę to temp w teście nr 7 waha się między 97-100 A jak dam obroty prawie do odciny to temp spada ładnie, albo jak włączę ogrzewanie np na szybę , dmucha na Maxa ciepłym to temp nawet do 91 spadła. Coś zepsute mam ?


Wszystko jest ok, to normalne że jak jedziesz spokojniej to masz mniejszy obieg płynu i temperatura, może być nieco wyższa. Jak dajesz w palnik to pompa fest goni płyn i masz chwilowy spadek temperatury tak samo w przypadku włączenia ogrzewania. Mam tak samo i nie szukaj dziury w całym, bo widzę że od kilku tygodni wynajdujesz w aucie usterki "na siłę" :mrgreen:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Właśnie dlatego , że zrzuciło waz sie zastanawiam i nad ta temperatura bo mam 98,99 nawet 100 potrafi być. Jest obawa ,że pojadę gdzieś dalej i coś się może stać
Opublikowano

Kolego jeśli nie zaglądałes do UK chłodzenia polecam Ci prewencyjne wymienić chłodnice i pompę.

Chłodnica jesli jest zawalona syfem może powodować spadek wydajności UK chłodzenia i wyższa temp.

I tutaj przekornie śmiało mogę Ci polecić coś z tańszych zamienników w swojej e39 mam taką od około 50k km wszystko ok wcześniej w e36 też taka założyłem i zero problemów.

Pompa natomiast to czuły punkt koszt mały roboty nie wiele a potrafi narobić syfu najlepiej wymontuj sprawdź jak jest dziwna bądź stara zmień.

W przypadku pompy polecam INA u siebie wyjąłem oryginalna z logiem bmw a obok INA w granicach 100 dostaniesz.

Nie baw się w żadne z metalowym wirnikiem.

Przy okazji wymiany chłodnicy obejrzyj węże jeśli ok wymyj nowe opaski i masz spokojna głowę nie będziesz się na trasie zastanawiał czy coś za chwilę nie strzeli :)

Oczywiście nowy płyn do tego wszystkiego!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.