Skocz do zawartości

Wymiana tarcz/klockow X3


Master_85

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana u mnie nastąpi na tygodniu mam 63 000km od nowości.


Zaciski niebieskie M


Tył i przód do wymiany:

- klocki 1500zl brutto przód numer części 34 116 8884 57 (allegro OEM ORYGINALNE)

- tył 654 zł brutto numer części 34216867175 (allegro OEM ORYGINALNE)

- czujniki: przód + tył = 140zł / numer OEM 34356870351 + OEM 34356870350

- zestaw akcesoriów do klocków (blaszki) jakies 39 zł ale numeru nie mogę znaleźć

- wymiana 300zł przód + 300zł tył

 


Nie potrafie znalesc ceramicznych klockow do niebieskich zaciskow firmy ATE na przednia os. Bez problemu kupilem ceramiczne ATE na tyl ponizej 300pln+czujnik.

Na przod sa tylko orginalne OEM. Czy ktos wie gdzie szukac ATE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Wymiana u mnie nastąpi na tygodniu mam 63 000km od nowości.


Zaciski niebieskie M


Tył i przód do wymiany:

- klocki 1500zl brutto przód numer części 34 116 8884 57 (allegro OEM ORYGINALNE)

- tył 654 zł brutto numer części 34216867175 (allegro OEM ORYGINALNE)

- czujniki: przód + tył = 140zł / numer OEM 34356870351 + OEM 34356870350

- zestaw akcesoriów do klocków (blaszki) jakies 39 zł ale numeru nie mogę znaleźć

- wymiana 300zł przód + 300zł tył

 


Nie potrafie znalesc ceramicznych klockow do niebieskich zaciskow firmy ATE na przednia os. Bez problemu kupilem ceramiczne ATE na tyl ponizej 300pln+czujnik.

Na przod sa tylko orginalne OEM. Czy ktos wie gdzie szukac ATE ?

 


Obecnie ATE przód nie występuje w zamienniku, na przód do niebieskich zacisków są tylko:


- brembo Referencja EAN 8020584087107/ TAK NAPRAWDE TO ORYGINAŁY

- DELPHI 276.28zl

- METELLI 354.58zl

- CIFAM 358.98zl


Powyższe Brembo znajdziesz na polskiej stronie brembo, kolejne 3 opcje są na stronie "częściauto24"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Panowie mam to samo nie rozumiem całej sytuacji mechanicy w ASO oraz firmie tuningowej.


Oryginalnie mam tarcze 348x36 takie z nitowaną flanszą BMW X3 G01 z hamulcami M niebieskie.


Tarcze muszę wymieniać co każdą wymianę klocków, co prawda starczaja na bardzo dlugo ale w życiu miałem sporo aut i zaswsze jedne tarcze spokojnie wytrzymywały dwa komplety klocków. Teraz niestety tak nie jest.


Nie mam bicia na kierownicy a klocki się kończą, jadę na wymianę klocków i bicie pojawia się od samego początku.


Mam auto od nowosci.


Przy pierwszym takim przypadku pomyślałem ze moze źle docierałem nowe klocki albo mechanik cos zle zmontował lub nie oczyścił.


Wymieniłem tarcze, ocxyszenie piasty itp itp problem ustał.


Przyvkolejnej wymianie klockow mimo braku bicia wszystko wzorowo tarczy jeszcze sporo, to samo, nowe klocki i bicie tarcz, dramat.


Wychodzi na to ze na jedne klocki trzeba wymieniać tez tarcze gdyz ewidentnie wyeliminowalismy juz wszystko.


Ktoś ma takie lub podobne zdarzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Panowie mam to samo nie rozumiem całej sytuacji mechanicy w ASO oraz firmie tuningowej.


Oryginalnie mam tarcze 348x36 takie z nitowaną flanszą BMW X3 G01 z hamulcami M niebieskie.


Tarcze muszę wymieniać co każdą wymianę klocków, co prawda starczaja na bardzo dlugo ale w życiu miałem sporo aut i zaswsze jedne tarcze spokojnie wytrzymywały dwa komplety klocków. Teraz niestety tak nie jest.


Nie mam bicia na kierownicy a klocki się kończą, jadę na wymianę klocków i bicie pojawia się od samego początku.


Mam auto od nowosci.


Przy pierwszym takim przypadku pomyślałem ze moze źle docierałem nowe klocki albo mechanik cos zle zmontował lub nie oczyścił.


Wymieniłem tarcze, ocxyszenie piasty itp itp problem ustał.


Przyvkolejnej wymianie klockow mimo braku bicia wszystko wzorowo tarczy jeszcze sporo, to samo, nowe klocki i bicie tarcz, dramat.


Wychodzi na to ze na jedne klocki trzeba wymieniać tez tarcze gdyz ewidentnie wyeliminowalismy juz wszystko.


Ktoś ma takie lub podobne zdarzenia ?

 

Dziwne jest to co piszesz, ja u siebie wymieniałem klocki przód/tył w zeszłym roku.

W trakcie rozmowy z handlowcem dowiedziałem się że tarcze w m sportach wymienia się przy drugiej wymianie klocków, sa i tacy, którzy wymieniają po 3ciej.

Ostro jezdzisz ? przebieg roczny ? Może to wada fabryczna ? Próbowałeś wnioskować o sprawdzenie tego w ramach gwarancji ? Sprawdzenie zbieżności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.