Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,


dziś zaobserwowałem dziwne zachowanie przy pracy automatu (BMW E39, 1999rok, 4400cm benzyna):

- przy ruszaniu do przodu (pozycja D) obroty wchodziły do około 3500 a auto bardzo słabo się zbierało w całym zakresie prędkości od 0 do 200 km/h. Puszczenie pedału hamulca przy całkowitym zatrzymaniu skutkowało bardzo powolnym ruszaniem do przodu.

- ruszanie wstecz ® bez zarzutu.

- zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem zapłon, odpaliłem silnik i skrzynia zaczęła działać (ruszanie do przodu z przyśpieszeniem tak jak trzeba).


Miał ktoś z Was coś podobnego?

Edytowane przez AntygonJednooki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopisz do tytułu 540i. Jaki przebieg? Olej kiedyś był zmieniany? Gdy jedziesz ze stałą prędkością ok 100 km/h to obroty nie falują? Pewnie konwerter kończy się, można spróbować skasować adaptacje skrzyni i przyuczyć ją na nowe ale na długo to pewnie nie pomoże.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Miał ktoś z Was coś podobnego?

Ja bym spojrzał w błędy w module skrzyni - INPA i do przodu. Może coś jest?

Opublikowano
Dopisz do tytułu 540i. Jaki przebieg? Olej kiedyś był zmieniany? Gdy jedziesz ze stałą prędkością ok 100 km/h to obroty nie falują? Pewnie konwerter kończy się, można spróbować skasować adaptacje skrzyni i przyuczyć ją na nowe ale na długo to pewnie nie pomoże.

 

Przebieg: 330 tys. Olej w skrzyni zmieniałem niedawno (po zakupie samochodu). Powodem wymiany oleju było to, że takie działanie skrzyni już mi się przytrafiło.

Przy stałej prędkości 100km/h nie czuję, aby coś falowało.

Opublikowano
przy ruszaniu do przodu (pozycja D) obroty wchodziły do około 3500 a auto bardzo słabo się zbierało w całym zakresie prędkości od 0 do 200 km/h.

Takie zachowanie wskazywaloby na tryb awaryjny.

Podepnij INPA do skrzyni i sprawdz bledy

Opublikowano
Sprawdź temperaturę oleju w skrzyni czy jest w normie. Bo owidentnie startuje Ci z 3 biegu przez tryb awaryjny, często tak się dzieje jak serwis nie potrafi zrobić wymiany oleju. Jak możesz to opisz jak wyglądala wymiana oleju to może się uda znaleźć przyczyne, bo z tego co piszesz to na moje brakuje jej oleju.
Opublikowano
Zdiagnozowano komunikat błędu "błąd przełożenia"

jakiego biegu?

Jesli przytrafilo sie to juz kiedys, i potem "samo" minelo (skrzynia zaczela pracowac normalnie), to jest to blad elektryczny,

Czyli, jakas kostka nie styka....

W silniku byly jakies bledy? Bo czasami jest tak, ze skrzynia woada w tryb awaryjny, ale powodem nie jest skrzynia tylko wlasnie silnik w ktorym jest jakis blad.....

Opublikowano
Nie wiem który to był bieg. Tak, zdarzyło się to już wcześniej (dlatego zacząłem od wymiany oleju).

wejdz pod auto i zobacz czy nie mawz wycieku oleju ze skrzyni.....

Na drugi raz, jak podjedziesz do warsztatu ktory sprawdz Ci bledy - to je sobie zapisz (najlepiej numery tych kodow a nie swobodna interpretacje speca z warsztatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.