Skocz do zawartości

Stuki w tylnym zawieszeniu po raz kolejny........


Dudek II

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Więc tak coś stuka z tyłu po prawej stronie.Nie zawsze,głównie gdy najedzie sie na jakąś górke na naszych pięknych autostradach.Wymieniłem tulejki dolne wachaczy mocujące z karoserią po obu stronach i łączniki stabilizatorów z tyłu i przodu bo myślałem że dzwięk sie przenosi i nadal to samo.A w czerwcu zmieniałem górne mocowania amortyzatorów.Czyżby one mogły paść?Założyłem sachsa.Na szarpakach oczywiście żadnych luzów.Pomóżcie bo już cierpliwości mi brakuje.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁaśnie sprawdz sobie te gumy bo one lubiom sie rwać ja też to ostatnio miałem i wymieniłem i po problemie bodajże jedna guma kosztuje do 30zł

 

A objawem był taki metaliczny odgłos przy wjeżdzaniu w nierównośc??Całą półke sprawdziłem czy coś sie nei poluzowało łącznei z roletą.W weekend zajme sie tymi mocowaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie bylo to samo dlugo sie glowilem co to moze byc myslalem ze amor sie popuscil ale to byla ta guma, wsumie to byla kompletnie zuzyta, gdy wymienilem na nowa to halas ustal i po klopocie i tak jak pisze Jarek to kosztuje w granicah 30zl i sam mozesaz to wymienic bo wymiana jest bajecznie prosta.

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie bylo to samo dlugo sie glowilem co to moze byc myslalem ze amor sie popuscil ale to byla ta guma, wsumie to byla kompletnie zuzyta, gdy wymienilem na nowa to halas ustal i po klopocie i tak jak pisze Jarek to kosztuje w granicah 30zl i sam mozesaz to wymienic bo wymiana jest bajecznie prosta.

 

Pozdrawiam :D

 

Bajecznie prosta hmm ostatnim razem wyjmowałem amortyzatory......

Ale to i tak nic w e38 żeby wymienić to ustrojstwo należało wybebeszyć całą tylną kanape łącznie z roletą oraz półką.Plus zdjęcie nadkoli i poluzowanie wlewu paliwa z prawej strony :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mocowania amortyzatorów okazały się dobre.Odkryłem natomiast co innego.Mianowicie z prawej strony lacznik stabilizatora dotyka wachacza,praktycznie na nim lezy.Wniosek jest taki ze nalezy wzmienic sprezyny na tyle.Pytanie tylko jakie.Chcialbym aby byl to ten sam model.Przypuszczam ze obecnie sa HR.Kolor niebieski,orientuje sie ktos jakie firmy produkuja niebieski sportowe sprezyny :?: Edytowane przez Dudek II
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mocowania amortyzatorów okazały się dobre.Odrzem natomiast co innego.Mianowicie z prawej strony lacznik stabilizatora dotyka wachacza,praktycznie na nim lezy.Wniosek jest taki ze nalezy wzmienic sprezyny na tyle.Pytanie tylko jakie.Chcialbym aby byl to ten sam model.Przypuszczam ze obecnie sa HR.Kolor niebieski,orientuje sie ktos jakie firmy produkuja niebieski sportowe sprezyny :?:

hmm teraz dałeś mi do myślenia , bo ja ostatnio wyciagnąłem gumy utwardzające ze spręzyn, auto siadło niżej i włąsnie coś mi zaczeło stukać, szczególnie zaraz po zmianie biegu albo jak spuszcze noge z gazu taki dzwięk uderzania metalu o metal. Może to włąsnie spotykający sie łacznik z dolnym wahaczem...??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem sachsa...

 

Heh ja jak zalozylem w siodemce amortyzatory Sachs to okazaly sie gorsze od tych starych :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno bilstainy lepsze

 

Te Sachsy wyrzucilem i od roku jezdze wlasnie na Bilsteinach :D Jezdzi sie bajecznie, super komfort a mimo to sa dosyc twarde - szybkie pokonywanie zakretow to sama przyjemnosc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podobno bilstainy lepsze

 

Te Sachsy wyrzucilem i od roku jezdze wlasnie na Bilsteinach :D Jezdzi sie bajecznie, super komfort a mimo to sa dosyc twarde - szybkie pokonywanie zakretow to sama przyjemnosc :D

 

Sorry za OT.. Marcin jaki jest kod tych Bilsteinow dokladnie? Ile za nie placiles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

"

Sprawdź jeszcze raz te górne poduszki amortyzatorów bo przy nowym amortyzatorze wystarczy jedno wjechanie obciążonym autem w konkretną dziurę i gumę wyrywa z obudowy.
"

 

 

A jak samemu sprawdzić czy te poduszki amortyzatorów są wyrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.