Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tuż po zakupie kiedy paliwo musiałem wlać do pełna za 400zł zdecydowałem że inwestuję w instalację wtrysku gazu prod. KME, zobaczę jak się z tym będzie jeździć, liczę że przede wszystkim taniej :)

Instalację kupiłem prywatnie, a montaż zlecam znajomemu, który się tym zajmuje na codzień, koszty to 2900instalka kompletna z reduktorem gold, wydajniejszym wielozaworem i mega zbiornikiem toroidalnym o poj 70L+ montaż 600+ przewody miedziane ok 80zł.

Po założeniu poinformuję jak to wszystko działa, nie wiem jak poradzą sobie z regulacją bo będą zakładać Diego po raz pierwszy, więc gdyby był ktoś tak miły i powiedział czy ktoś w okolicach Gdańska zna się na zbieraniu mapki do tego ustrojstwa to chetnie bym postawił flaszke :norty:

wypróbowane zostaną też jakieś pojedyncze czeskie wtryskiwacze ponoć szybkie i mniej awaryjne niż matrixy....

Opublikowano
jeśli chodzi o nowe wtryskiwacze czeskie testowałem je przez 2 miesiącei nic się z nimi nie działo. ich wadą jest to że są mało precyzyjne ale przy dużych pojemnościach niesprawia to problemu.Teraz testuję nowe wtryskiwacze podrubki Kayhinów produkowanych w Chinach i są rewelka polecam. A zakład zapytaj się w Pruszczu Gdańskim firma UNIWERSAL oni biorą od nas instalacje tel 604 530 940
Opublikowano

ok dziś instalka powinna być już zamontowana, napiszę jutro jakie pierwsze wrażenia :D

 

wiec już pisze co i jak:

ogólnie jestem zadowolony ponieważ silnik pracuje równo, przełączanie na gaz następuje płynnie, przełączanie automatycznej skrzyni również bez szarpnięć, instalacja narazie jest tylko skalibrowana na biegu jałowym, we wtorek zrobimy mapy wiec można spodziewać się tylko lepszych efektów

niedomagania jakie zauważylem to: zamuła w zakresie 2-4,5tyś obrotów, skrzynia automatyczna przełącza biegi jakby nie wiedziała jakie jest aktualne obciązenie silnika nie jakoś tragicznie ale da sie odczuć różnice w porównaniu z benzyną, nie działa wskazanie poziomu lpg(prawdopodobnie spieprzyli czujnik podłączajac go do plusa wielozaworu czego robić nie mozna :evil: )

myslę że moje spostrzezenia beda pomocne wszystkim którzy beda chcieli zakladac tego typu instalacje, chetnie tez odpowiem na pytania, bo pomoc na forum to chyba najlepsza pomoc jaka mozna uzyskac przy zerowych kosztach, dzieki chłopaki (i dziewczyny jesli jakies są;)) :modlitwa:

Opublikowano

po przejechaniu kilkuset kilometrów i regulacji na kompie auto na gazie chodzi bardzo dobrze i nie mam żadnych zastrzeżeń, ale....

no właśnie jest ale: po tej regulacji z tworzeniem mapy nie odpala mi prawidłowo na benzynie (tylko z rana jak jest maksymalnie wychłodzony) tzn. tak jakby nie palił na wszystkie gary i to chyba na 4.... bo kuleje tak że prawie gaśnie, czyżby komputer od gazu nie puszczał napięcia na wtryskiwacze? Spróbuję jeszcze uzupełnić poziom płynu chłodniczego bo wiem że nie dolali, a od tego też takie historie występują. Jeśli ktoś ma jakies pomysły to prosze o rady i proszę powiedzcie czy tworzona mapa i wprowadzane tam zmiany mogą powodować takie zachowanie się auta na benzynie? Dodam że rozgrzany pali super.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Masz gwarancję - więc to jest problem montażysty. Wg. jesli auto wcześniej chodzilo dobrze na benie to ewidentnie problem lezy po stronie gazu [regulacje, offsety, rurki........itd ....itp.... na forum znajdziesz tego b.dużo ale nawet nieczytaj tylko jedź do zakładu gdzie montowałeś LPG]

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
z tą gwarancją nie do konca tak jest bo instalkę kupiłem na własna rękę oni tylko przeprowadzili montaż zreszta KME po raz pierwszy...byłem u nich, koleś powiedział że najprawdopodobniej zostaje tam jakaś resztka gazu którą auto musi przepalic z rana :jawdrop: i żebym dzis spróbowal zjeżdzając na parking przełączyc i zgasic auto na benzynie, jesli to pomoze to mówi ze problem taki niekiedy występuje i ze z tym sie nie da nic zrobic....a jesli dalej bedzie to samo to "bedziemy grzebac", gdyby był to jakis powazny błąd to odnotowałby to komputer pokładowy zgłaszajac check, albo byłoby to zarejestrowane w kompie gazu, a takich błędów nie ma! jakieś sugestie?
Opublikowano
Moim zdaniem to regulacja bo z tym przepuszczaniem gazu to w sekwencji raczej nie możliwe bardziej w mikserówce. Jeździłeś jakiś czas bez zrobionej mapy pewnie tu tkwi błąd. Komp Pb dostosował się do złej mieszanki a zrobiona później mapa gazowa odpowiada benzynowej po zmianie. Trzeba by zresetować komp od beny, pojeździć na benie i potem zrobić mapy - powinno grać.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem taki sam efekt, tylko zaznaczam nie mam założonego gazu. Na zimnym odpalał chodził kulawo i gasł. Na ciepłym ok. Pomogło podłączenie do kompa. Okazało się że ma kilka błędów w oprogramowaniu, po ich wykasowaniu chodzi super.
Opublikowano

Witam wszystkich!!!!

Ja też mam instalke KME+Gold reduktor tylko że listwy MATRIX 2x4 no i oczywiście zasilanie ze zbiornika do reduktora rurka fi 8mm wiekszy przelot na wielozaworze oraz obudowie filtra fazy ciekłej i u mnie nie ma takich problemów o których pisze Rafik jest poprostu rewelka.

 

Takie defekty jak u Rafiego nie występują tzn. na Pb czy ciepły czy zimny pali tak samo, nie czyć różnicy w jeździe w żadnym zakresie obrotów,

prędkość max na LPG identyczna jak na Pb 250 i odcinka.

Po wstępnej kalibracji było już bardzo dobrze ale po jeździe próbnej i doznaniach z jazdy zwiekszyliśmy troszkę dawki w górnym zakresie obrotowym nie ruszając dołu ani środka. :roll:

 

Jak nadal masz jakieś kłopoty to daj znać a postaram się pomóc

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.