Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Z racji tego że silnik M47 z mojego auta padł postanowiłem wrzucić silnik na układzie CR. Kupiłem całe auto z silnikiem M47TU więc mam wszystko co potrzeba. Wiadomo oba silniki mają różne sterowniki a więc i wtyczki łączące sterownik z wiazką budy i na tym polega mój problem, nie wiem jak to połączyć żeby to działało. Na pewno ktoś już robił taki swap i poradził sobie z tym problemem. Może ktoś ma jakiś schemat który kabel za co odpowiada, jeśli tak to proszę o pomoc i z góry dziękuję

Opublikowano
Pobawiłem się trochę i zmieniłem całą wiazką samochodu i teraz pompa nie podaje paliwa, temperatura idzie na max i auto nie odpala. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i są ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.