Skocz do zawartości

[N46] Wymiana uszczelniaczy zaworowych, a pobór oleju


Arhkoe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam BMW z silnikiem N46, silnik zaczął pobierać olej, zdecydowałem się na wymianę uszczelniaczy zaworowych + przy okazji wymieniony został kompletny rozrząd, jak i odma. Po tym zabiegu przejechałem ponad 1000km drogami górskimi (nachylenia sięgające nawet 13-15%) i zaraz po takiej trasie sprawdziłem olej - brakuje około 150ml. Przejmować się takim ubytkiem? Co może być przyczyną? Czy przy elektronicznym wskaźniku poziomu oleju trzeba również czekać aż silnik ostygnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jeździłeś po górach,czujnik poziomu oleju mógł zwariować.Narazie bym się tym nie przejmował.Najlepiej spuść olej i zmierz ile go jest.Przy wysiłku każdy silnik weźmie troszkę oleju

 

Ten silnik podczas normalnych tras lubi olej, czy nie powinno go ubywać wcale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.