Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam BMW z silnikiem N46, silnik zaczął pobierać olej, zdecydowałem się na wymianę uszczelniaczy zaworowych + przy okazji wymieniony został kompletny rozrząd, jak i odma. Po tym zabiegu przejechałem ponad 1000km drogami górskimi (nachylenia sięgające nawet 13-15%) i zaraz po takiej trasie sprawdziłem olej - brakuje około 150ml. Przejmować się takim ubytkiem? Co może być przyczyną? Czy przy elektronicznym wskaźniku poziomu oleju trzeba również czekać aż silnik ostygnie?

Opublikowano
Jeżeli jeździłeś po górach,czujnik poziomu oleju mógł zwariować.Narazie bym się tym nie przejmował.Najlepiej spuść olej i zmierz ile go jest.Przy wysiłku każdy silnik weźmie troszkę oleju
never again N46
Opublikowano
Jeżeli jeździłeś po górach,czujnik poziomu oleju mógł zwariować.Narazie bym się tym nie przejmował.Najlepiej spuść olej i zmierz ile go jest.Przy wysiłku każdy silnik weźmie troszkę oleju

 

Ten silnik podczas normalnych tras lubi olej, czy nie powinno go ubywać wcale?

Opublikowano
Każdy silnik podczas dużego obciążenia weźmie „coś” oleju,oczywiście w granicach normy napewno nie 1L/1000km
never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.