Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do posiadaczy E-38. Kto wymieniał i na jaki i jak jest z jego żywotnością???

 

Wczoraj widziałem drążek Lemfodera.Opakowanie jest Lemfordera ale drążek TRW !!! Ten z opakowaniem Lemfordera jest droższy prawie dwa razy :D

 

Podobno zamienniki nie wytrzymują długo.

Opublikowano

TRW to oryginal, moj brat wymienial w swoim 750 z 95 roku i stara czesc miala znaki TRW a obok logo BMW.

 

Prowadze sklep z czesciami do samochodow, moge Ci wyslac drażek nastepujacych firm:

 

TRW : 495 zł

 

MOOG (niemiecki) : 440 zł

 

Lemforder : 585 zł

 

OCAP (włoski) : 310 zł

 

 

 

Polecam TRW, oraz MOOG. MOOG-a mialem w starej 750iL e32, zalozylem przy okolo 200 000 km i zostal do konca, czyli okolo 225 000 km (wtedy mialem wypadek i e32 poszlo....)

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Wczoraj miałem Lemfordera i TRW w ręku i powiem szczerze że wyglądał jak regenerowany.Podobno zamenniki strasznie lecą.Zamówiłem już oryginał za 600.

 

Niezłe jest tylko to że ten sam drążek TRW w opakowaniu Lemfordera kosztuje 500 a w opakowaniu TRW troche ponad 300. Za markę się płaci ale...

 

Zobaczymy też jaki przyjdzie oryginał bo może być tak że będzie podobny :D

Opublikowano
Wczoraj miałem Lemfordera i TRW w ręku i powiem szczerze że wyglądał jak regenerowany.

 

 

ha ha , ciekae po czym to poznales... skoro drazek jest kuty, a sworzni kulowych nie widac, bo sa zasloniete oslonami gumowymi.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Jak handlujesz częściami to powinieneś wiedzieć. Bardzo dużo cześci regenerowanych trafia na nasz rynek i to renomowanych firm.Wszystko zależy od tego kto te części zamawia i za ile.

 

Wszystkie sprzęgła Sachsa trafiają Ci się nowe ?????

Opublikowano

tak, w granatowych pudelkach tak, 100% nowe.

 

a te w bialych to OFICJALNIE linia regenerowana, co np. widac po sladach piaskowania tarczy sprzegłowej. To nie tak ze ktos kogos oszukuje, no chyba ze sprzedawca wali cene na sachsa regenerowanego jak na nowego i wmawia kleintowi ze to nowa czesc....

 

Drążki nigdy nie sa regenerwone, zaden producent nie odwazy sie zregenerowac sworznia kulowego. Robia to tylko mechanicy mowiac "regenerowane wahacze dluzej wytrzumuja, tak ci zregeneruje ze bedziesz mial lepszy jak nowy"

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

No widzisz. Ja widziałem pare sprzegieł Sachsa w niebieskich pudełkach które napewno nie były nowe.

 

Co do samego drążka to ten TRW jest wykonany conajmniej kiepsko.Same drążki kierownicze pomimo że niby nowe to chodzą bardzo lekko.Po paru kilometrach bedzie luz.Oprócz tego jest bardzo tandetnie pomalowany razem z gumkami a sama farba odrazu odłazi od części.

Zobaczymy jaki przyjdzie oryginał bo może tak być że bedzie to dokładnie ten sam produkt tylko że z logo BMW.

Opublikowano
drażki musza lekko chodzic. nie moze pyc luzu pionowego na sworzniach kulowych. czyli jak ciagniesz drazek nie moze byc luzu gora dol, ale na boki kazdy chodzi lekko. i tak ma byc, taka jest zasada sworznia kulowego..

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Wiem jaka jest zasada ale powinien chodzić z większym oporem.Ten co miałem w ręku to naprawde chodził lekko.Jak chodzi już tak luźno teraz to po paru kilometrach zrobi się już ewidentny luz.Zresztą nieważne.Ta rozmowa do niczego nie prowadzi.
Opublikowano
wymieniałem drążek Lemfordera 3 lata temu przejechałem 70 tkm i jest ok ,teraz muszę wymienić wachacz dolny czy górny w każdym razie aluminowy,znalazłem w Malborku firmę która regenuje wszelkiego rodzaju końcówki,kolega regenerował końcówkę w scanii i mówi ze jeździ już rok i jest ok ,koszt reg. końcówki w bmw to ok 50 zł ,sprawdze i dam znać czy jest to coś warte ,ale musi być cos warte bo gość ma cały czas kolejke ...
Opublikowano

LUDZIE opanietejcie sie i nie regenerujcie SWORZNI KULOWYCH!!!!!

Grozi...... ŚMIERCIĄ!!!!

 

 

A facet ma kolejke bo jest to tani zabieg. Tylko nikt sie nie zastanawia co sie stanie gdy zagnieciony przez niego wyrobiony sworzen kulowy sie wyrwie.....

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
kolega regenerował końcówkę w scanii i mówi ze jeździ już rok i jest ok

 

Ci, u których nie było ok mogli nie mieć okazji zareklamować sworznia, który wyleciał... Przepraszam za czarny humor. Ja bym nigdy nie założył regenorowanych sworzni, końcówek układu kierowniczego no ale każdy swój rozum ma.

Tak na marginesie, ciekawe jaka jest technologia regeneracji, czy są na to jakieś atesty?

Pozdrawiam.

Opublikowano
gosciu ma chyba na to jakies certfykaty ,poza tym części regenerowane na tzw zachodzie robia tez ludzie ,gosciu chce zeby zrobic mu strone www może zgodzi sie zeby opisac technologię regeneracji,w nastepnym tygodniu chyba bede u niego to sie dowiem ..
Opublikowano
LUDZIE opanietejcie sie i nie regenerujcie SWORZNI KULOWYCH!!!!!

Grozi...... ŚMIERCIĄ!!!!

 

 

A facet ma kolejke bo jest to tani zabieg. Tylko nikt sie nie zastanawia co sie stanie gdy zagnieciony przez niego wyrobiony sworzen kulowy sie wyrwie.....

 

napisałem o tym wyżej ,kupując regenowana część myslisz ze kto ja regenerował ? komputer ? to nie fizyka kwantowa ,a technologia regeneracji czegokolwiel nie jest zawsze skomplikowana ,jęsli u faceta leży np. sterta części od tirów ,a facet robi to od lat tzn że musi robić to dobrze ,bo nie miałby juz klientów a sam siedziałby w więzieniu.

 

Jeśli mam wydac na wachacz 350 zł. ,a moge to zrobic za 50 zł o ile bedzie to zrobiene dobrze

Opublikowano
regeneracja polega na otworzeniu pokrywki sworznie, wyjeciu sw i zalozeniu nowych kamieni w ktorych pracuje sw, pokrywe sie wspawuje. jezeli sam sw. ma wzery to juz nie ma co regenerowac. w gdansku od pieciu lat pewna firma mi to robi i jest idealnie, nigdy nie bylo reklamacji. przykladowo regenerowane gorne wahacze w audi jezdza dluzej niz oryginal.
Opublikowano
gosciu ma chyba na to jakies certfykaty ,poza tym części regenerowane na tzw zachodzie robia tez ludzie ,gosciu chce zeby zrobic mu strone www może zgodzi sie zeby opisac technologię regeneracji,w nastepnym tygodniu chyba bede u niego to sie dowiem ..

 

 

 

NIE MA CZEGOS TAKIEGO W SWIECIE JAK REGENERACJA SWORZNI KULOWYCH!

 

 

tylko polscy mechanicy to robia.....

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
sworzen kulowy jest przelozony przez otwor okragly. gdy sie wyrobi i pojawia sie luz wspanialy polski rzemieslink zagniata ten otowr na sworzniu. pytanie tylko kiedy taki sworzen wyleci.... no chyba ze Waszym zdaniem obudowa sworznia, zagnieciona przez pana Henia ma wciaz ta sama wytrzymalosc.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.