Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więc sprawa wygląda następująco.Posiadam E34 2,5 vanos 94rok.Problem jest taki ze czasami muli sie i nagle zaczyna jechac jak powinna.Zauwazylem tez ze niekiedy obroty spadaja do 500-600 i delikatenko pływa na obrotach.Nie wiem czy to przez paliwo czy co.Sonda jest ok i na kompie tez nie pokazalo zadnych bledow.zastanawiam sie czy nie trzeba przeciscic silniczka krokowego, moze to wyeliminowalo by ten problem. Dodam jeszcze ze Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły.Moze ktos wie jakie sa objawy walniętej przepływki??auto nie ma instalacji gazowej.za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziekuje..
Opublikowano
KOLEGA MA E36 2.5 VANOS MIAŁ PODOBNY PROBLEM....POJECHAŁ NA KOMPA, DIAGNOZA BYŁA SŁABY SYGNAŁ Z PRZEPŁYWOMIERZA I USZKODZONY CZUJNIK STUKOWY....PRZEPŁYWKE WYMIENIŁ BYŁO TO SAMO!!! ZMIENIŁ CZUJNIK STUKOWY I JEST :cool2: CZYJNIK KOSZTOWAŁ 100ZŁ..A AUTO DŁAWIŁO SIE PRZY WKRĘCANIU NA OBROTU I EKONOMIZER LEKKO PRZESKAKIWAŁ
Opublikowano
KOLEGA MA E36 2.5 VANOS MIAŁ PODOBNY PROBLEM....POJECHAŁ NA KOMPA, DIAGNOZA BYŁA SŁABY SYGNAŁ Z PRZEPŁYWOMIERZA I USZKODZONY CZUJNIK STUKOWY....PRZEPŁYWKE WYMIENIŁ BYŁO TO SAMO!!! ZMIENIŁ CZUJNIK STUKOWY I JEST :cool2: CZYJNIK KOSZTOWAŁ 100ZŁ..A AUTO DŁAWIŁO SIE PRZY WKRĘCANIU NA OBROTU I EKONOMIZER LEKKO PRZESKAKIWAŁ

 

gdzie jest ten czujnik stukwy, tak na przyszłość dobrze byłoby wiedzieć :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
WIECZOREM A LOBO W ZACIEMNIONYM MIEJSCY SCIĄGNIJ POKRYWE MASKUJACĄ I ZOBACZ CZY CEWKI NIEMAJĄ PRZEBICIA JAK MAJA TO BĘDZIE PIĘĘĘĘKNY WIDOK W NOCY :twisted2:
Opublikowano
KOLEGA MA E36 2.5 VANOS MIAŁ PODOBNY PROBLEM....POJECHAŁ NA KOMPA, DIAGNOZA BYŁA SŁABY SYGNAŁ Z PRZEPŁYWOMIERZA I USZKODZONY CZUJNIK STUKOWY....PRZEPŁYWKE WYMIENIŁ BYŁO TO SAMO!!! ZMIENIŁ CZUJNIK STUKOWY I JEST :cool2: CZYJNIK KOSZTOWAŁ 100ZŁ..A AUTO DŁAWIŁO SIE PRZY WKRĘCANIU NA OBROTU I EKONOMIZER LEKKO PRZESKAKIWAŁ

 

gdzie jest ten czujnik stukwy, tak na przyszłość dobrze byłoby wiedzieć :)

 

CZUJNIK JEST PRZY BLOKU...OKRĄGŁA WTYCZKA I PODAJŻE DWA KABELKI OD TEGO IDĄ,JAK DOBRZE PAMIĘTAM TO STOJA PRZED SILNIKIEM JEST PO NASZEJ PRAWEJ STONIE

Opublikowano
acha i jeszcze na check kontrol pokazuje mi Kuhlwatterstand,Betribenslaitag,Waschwatterstand.Stan płynów idealny,temperatura tez.Nie wiem czemu tak pokazuje.Macie jakis pomysł??
Opublikowano
acha i jeszcze na check kontrol pokazuje mi Kuhlwatterstand,Betribenslaitag,Waschwatterstand.Stan płynów idealny,temperatura tez.Nie wiem czemu tak pokazuje.Macie jakis pomysł??

 

jeżeli stan jest oki to bym sie tym nieprzejmował dużo E34 tak ma, poprostu czujniki maja swoje lata i to jest generalnie przyczyna, Betribenslaitag - znaczy zeby zajrzeć do instrukcji jezeli komunikat pojawia sie czesto - zeby zapoznac sie co on oznacza. Jeżeli chodzi o płyn chłodzący to jescze jedna przyczyna moze byc lekko zapowietrzny układ i także może taki komunikat wyskakiwać

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.