Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam już dość g*****ej skrzyni 4GYY i zabieram się za konwersję skrzyni z starej GM na ZF(6HP26X0).

Udało mi się tanio kupić skrzynię z rozdzielaczem na swap, ale mam trochę wątpliwości.

Stara skrzynia ma swój sterownik osobno, nowa już nie. Będę musiał wymienić wiązkę silnika, oraz komputer główny.

Plusem jest to, ze będę miał 218KM zamiast 204, minus to trzeba będzie usunąć z komputera DPF którego nie mam.

Nie wiem natomiast jak zachowa się cała reszta urządzeń w aucie, będę musiał je chyba doprogramować?

Robił ktoś z Was już może taką konwersję? Jakieś porady? Ma to w ogóle szansę powodzenia?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.

Mam już dość g*****ej skrzyni 4GYY i zabieram się za konwersję skrzyni z starej GM na ZF(6HP26X0).

Udało mi się tanio kupić skrzynię z rozdzielaczem na swap, ale mam trochę wątpliwości.

Stara skrzynia ma swój sterownik osobno, nowa już nie. Będę musiał wymienić wiązkę silnika, oraz komputer główny.

Plusem jest to, ze będę miał 218KM zamiast 204, minus to trzeba będzie usunąć z komputera DPF którego nie mam.

Nie wiem natomiast jak zachowa się cała reszta urządzeń w aucie, będę musiał je chyba doprogramować?

Robił ktoś z Was już może taką konwersję? Jakieś porady? Ma to w ogóle szansę powodzenia?

 

Daj znac, bo to nie jest P&P :D

Opublikowano

Teaz już za późno. Kupiłem całą 35d po dachowaniu i będę wszystko przekładał do swojej.

Jak ktoś szuka silnik 3.0d 204KM to mam kompletny swap na zbyciu z przebiegiem 220tys.km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.