Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema !

Posiadam E36 po swapie na m54b30. Przygotowuję ją do amatorskiego driftu i z racji, że zaczynam coś upalać na torze, dużo ludzi poleciło mi założenie wskaźnika temperatury oleju. Dowiedziałem się, że w m54 najłatwiej jest wpiąć się w podstawie filtra oleju, ponieważ oryginalnie są tam dodatkowe zaślepione otwory. Tak wygląda zdemontowana podstawa filtra:

41c7c5afcc951.jpg

7e6678657554a.jpg

Domyślam się, że chodzi o te duże śruby Torx, tylko teraz pytanie w który otwór lepiej się wpiąć górny, czy dolny.

Wiem też, że w tym silniku oryginalnie montowany jest czujnik temperatury oleju i pomyślałem, że w e36 może być on nie potrzebny i mógłbym go zastąpić tym dodatkowym do wskaźnika, czy nie będzie w tym momencie problemów z komputerem ?

Może ktoś przerabiał już ten temat i ma jakieś cenne wskazówki ? :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ta czarna kostka to czujnik temperatury oleju :cool2: nic nie kręć
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.