Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

słuchajcie dobiegaja z prawego przodu stuki przy mojej bawarce dzieje sie tak na małych dziurkach!

chciałem sie zdecydowac na wymiane wszystkim tulei przy wahaczach górnych tzw sforzni(ile takie tuleje gumowe kosztuja i ile ich potrzebuje???)

i czy koncówki drazków tez mam wymienic??

acha i co z ta sruba przy kolumnie kierowniczej -dokrecac ja??? :doh:

dziekuje za pomoc!

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif


Babcia z duszą nastolatki:)

Opublikowano

Tuleje to tuleje a sworznie to sworznie. Nie myl tych pojec.

Tuleje sa wymienne a sworznie nie. Jezeli uszkodzony jest sworzen to do wymiany kwalifikuje sie caly wahacz, jezeli tuleja to wymienia sie tylka ja.

 

Jezeli chodzi o ilosc: kazdy wahacz ma jedna tuleje (inne wahacz gory a inne sa na dolnym)

 

Jak dokrecisz srobe przy kolumnie kierowniczej to moze byc tak ze kierownica nie bedzie wracac do pierwotnego polozenia (jazda na wprost).

Opublikowano
panowie powodem tych suków był wahacz górny a dokladniej wyrobiony sforzeń!!kupiłem nowy wahacz górny i dolny oraz łacznik stabilizatora i niedawno wylazłem z kanału...jakie było moje zdziwienie gdy nie usłyszalem juz zadnego stuku!! w koncu nastała cisza!!!! :twisted2: dziekuje wszystkim za pomoc!!! :hand:

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif


Babcia z duszą nastolatki:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.