Skocz do zawartości

Pierwsza jazda E46 320d ( 150KM ) '02


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !!!!!!!!

Jako że mam zamiar stać się posiadaczem bawarki E46 i dzisiaj jeżdziłem

pierwszy raz taką bryczką prosiłbym obecnych posiadaczy o odpowiedzi na moje pytania:

 

1.Sprzęgło chodziło dość twardo i biegi nie wchodziły idealnie czy to naturalne w tych samochodach ?

 

2.Hamulce to nie były żylety, hamowały normalnie ale o wiele gorzej niż np. w nowym golfieV - czy one tak mają ?

 

3.Po prawej stronie w okienku na VIN było tylko ciemne pole czy trzeba jakoś podświetlić żeby go odcztać ?

 

4.Jak po VINie poznać czy oryginalnie montowane były Xenony ?

 

Ogólnie wrażenia z jazdy mam b. pozytywne, to auto naprawdę fajnie się prowadzi.

 

dzięki za pomoc i pozdrawiam

Przemek

Opublikowano
1.Sprzęgło chodziło dość twardo i biegi nie wchodziły idealnie czy to naturalne w tych samochodach ?

W E46 sprzeglo jest dosc twarde ale to normalne,natomiast biegi nie wchodza idealnie,ale znowu bez przesady

2.Hamulce to nie były żylety, hamowały normalnie ale o wiele gorzej niż np. w nowym golfieV - czy one tak mają ?

E46 hamuje niezle (kiedys mialem ostre hamowanie i spisaly sie super) Moze klocki byly mocno zuzyte?

4.Jak po VINie poznać czy oryginalnie montowane były Xenony ?

Zobacz najpierw czy maja spryskiwacze i samopoziomowanie jak tak to ok

Opublikowano
nie mogę narzekać na hamulce ale pierwsze co zrobiłem po zakupie to właśnie wymiana klocków oraz przetoczenie tarcz - zawsze tak postępuję w dobrych autach - koszt z klockami/przetoczeniem oraz robocizna - czałość - 700zł , skrzynia idealnie pracuje może dlatego że mam tiptronik - xenon poznać po spryskiwaczach w zderzakach ale jak popatrzy się w reflektor to pisze tam xenon - ja mam bixenon i też nie kumam czym to się różni od xenonu ale długie światła po prostu są super - może to jest właśnie bi ?
Opublikowano
ja mam bixenon i też nie kumam czym to się różni od xenonu ale długie światła po prostu są super - może to jest właśnie bi ?

 

Bi xenon to wlasnie sa swiatla mijania + dlugie

Opublikowano
bixenon ma nieznacznie wieksza soczewke,przy przelaczeniu na swiatla drogowe otwiera lustro z xenonu,dlatego i swiatla mijania i drogowe sa znacznie lepsze niz w zwyklym xenonie
Opublikowano

Witam,

 

Wielkie dzięki za odpowiedzi, nurtuje mnie tylko temat okienka z VINE-m.

W BMW które oglądałem (3szt) okienko z VInem było całe ciemne, w innych samochodach np. VW w tym okienku VIN widać normalnie.

 

Jeśli chodzi o Xenony to spryskiwacze były, natomiast nie wiem czy był układ samopozimujący bo nie wiem jak on wygląda ( pewnie jest gdzieś przy światłach)

 

 

pozdrawiam

Przemek

Opublikowano
Jeśli chodzi o Xenony to spryskiwacze były, natomiast nie wiem czy był układ samopozimujący bo nie wiem jak on wygląda ( pewnie jest gdzieś przy światłach)

 

Jezeli masz spryskiwacze to powines miec samopoziomowanie,ale jak co to sprawdz w aucie kolo zapalania swiatel czy masz tylko pokretlo do rozjasniania i sciamniania podswietlenia zegarow.Jezeli tylko to,to masz samopoziomowanie,zreszta zobacz wieczorem jak zapalasz swiatla czy sie poziomuja

Opublikowano
na pewno ma samopoziomowanie , u mnie jest przy włączniku świateł jeszcze jedna pozycja - jak dam go w lewo to wtedy włączają się automatycznie - czyli czujnik zmroku - kontrolka jest zaraz nad regulacją oswietlenia zegarów / takie oczko ałe / , tak samo mam z czujnikiem deszczu podczas pracy wycieraczek - nie konieczne gadżety ale bawią :)
Opublikowano
nie mogę narzekać na hamulce ale pierwsze co zrobiłem po zakupie to właśnie wymiana klocków oraz przetoczenie tarcz - zawsze tak postępuję w dobrych autach - koszt z klockami/przetoczeniem oraz robocizna - czałość - 700zł , skrzynia idealnie pracuje może dlatego że mam tiptronik - xenon poznać po spryskiwaczach w zderzakach ale jak popatrzy się w reflektor to pisze tam xenon - ja mam bixenon i też nie kumam czym to się różni od xenonu ale długie światła po prostu są super - może to jest właśnie bi ?

 

To gdzie Ty toczyles tarcze czlowieku ? 700 zl ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
za wszystko , zakup klocków tył/przód, przetoczenie tarcz , robocizna / nie robiłem ja / orza zapomniałem że jeszcze było korygowanie luzów na układzie kierowniczym i ogólne sprawdzenie auta - za wszystko 700zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.