Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
od pewnego czasu coś po zgarzeniu silnika "pyka" pod maską. Dokładnie to jeden z dwóch cylinderków nakryty czymś w rodzaju regulatora napięcia umieszczony tuż obok skrzynki bezpieczników. Czy to ma coś wspólnego z zapłonem?

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

Opublikowano
Są to elektrozawory od nagrzewnicy - daj np min tem bądz max a zobaczysz ze pykanie ustapi - one regulują przepływem wody przez nagrzenicę odpowiednio zamykająć sie bądz otwierając
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
faktycznie idą tam przewody od wody :) A już się wystraszyłem że to ostatnie tchnienie jakiegoś elementu :roll:

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ale czy to ma tak mocno pukać >?

mam to samo , w środkowym zakresie temperatura słychać w odstępie ok 1 sek jakby podwójne puknięcie za deską rozdzielczą .... ale puknięcia te odczuwalne mam na wciśniętym pedale hamulca i mnie denerwuja

 

czy tak mam byc , czy mam cos nie tak i jak to naprawić ???

 

 

pozdr

Opublikowano
ale czy to ma tak mocno pukać >?

mam to samo , w środkowym zakresie temperatura słychać w odstępie ok 1 sek jakby podwójne puknięcie za deską rozdzielczą .... ale puknięcia te odczuwalne mam na wciśniętym pedale hamulca i mnie denerwuja

 

czy tak mam byc , czy mam cos nie tak i jak to naprawić ???

 

 

pozdr

 

Napewno nie powinno być tego słychać po uruchomieniu silnika - podejżewam u ciebie coś innego.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.