Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wciąż nie mogę usunąć błędu klocków? Już probowalem z wcisnietym hamulcem, recznym, kombinacji wiele i nic, kontrolka podnosnika na czerwono i klocki tył.


Ma ktoś jakiś pomysł?


Jeszcze myslalem odpiać wtyczkę od czujnika na włączonym zaplonie, zeby zaskoczylo, ze wymieniłem czujnik nowy.

  • Odpowiedzi 205
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaplon wylaczony, reczny na dole, zamiast czujnika wstaw zworke (np ze starego czujnika), zaplon wlaczony, wykonaj wymiane klockow tyl oraz kasowanie bledow, zaplon wylaczony, podlacz nowy czujnik.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie odświeżam temat i wplątuje wątek hamulca ręcznego.

Nie mialem żadnych problemów z klockami tylnymi ani przednimi. Nie mialem świecącej inspekcji ani nie wymieniałem nic przy klockach. Jednym slowem nie bylo choinki na desce rozdzielczej i wszystko bylo ok... poza słabym hamulcem ręcznym.

Mechanik wykonał jego regulacje przy bębnach. Na tej samej wizycie wymienił mi też olej i chciał poprzez podpięcie sie kompem wydłużyć mi date wymiany oleju. Kliknął tak że prawdopodobnie skasował wszystkie inspekcje razem z klockami przednimi i tylnymi. Wiem że nie kasuje sie klocków nie wymieniając wcześniej czujników. Stało się.

Od tej pory walczę. Świeci mi sie na czerwono auto na podnośniku, wskaźnik od ręcznego - wykrzyknik w kółku, na idrive serwis hamulców przód i tył na żółto a w ukrytym menu mam km_ _ _ _ _. Oczywiscie resetu nie mogę zrobic.

Odłączyłem na chwilę czujnik - próba resetu nieskuteczna.

Wymieniłem dla testu czujnik z tyłu - nic.

Wyjąłem kluczyk, zrobiłem ze starego czujnika (który wg miernika był dobry) zworę - też nie chce się skasować.

Co robię źle? Co jeszcze mogę zrobić.

Czy problem ma zwiazek z regulacją ręcznego?


Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie w Idrive pokazuje mi komunikat o nadchodzącej wymianie przednich klocków (pozostało 900km). Jak sprawdzam grubość to przy moim stylu jazdy wystarczy na więcej niż te 900km.

Czy mogę jeździć dłużej aż do faktycznego zużycia klocka/czujnika? I czy wówczas powinienem skanować inspekcje klocków, czy lepiej nie kasować do faktycznej wymiany?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Dziś skasowałem przebieg i również pojawiły się problemy. Nie było dystansu do wymiany, czerwona inspekcja, i czerwona kontrolka hamulca ręcznego + błędy z nieprawidłowej wymiany klocków. Rozwiązanie u mnie akurat nie ma czujników (jest mostek) pomogło wypięcie czujników i wpięcie ponownie, skasowanie błędów i reset inspekcji + wymiana klocków przód tył. Przy następnej wymienię klocków zamontuję czujniki…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.