Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z którym borykam się już od roku. Mianowicie tak jak w temacie bicie na kierownicy podczas hamowania przy prędkościach powyżej 100 km/h, dodam ze mam nowe tarcze,klocki, piasty, i wszystkie luzy zostały wyeliminowane. Koła wyważone z testem drogowym. Proszę o jakąś podpowiedz bo sam nie wiem co robić a nie chce wywalać niepotrzebnie pieniędzy.
Opublikowano (edytowane)
u mnie bicie przy hamowaniu z okolo 80 /100 km h i wiecej pojawilo sie po zmienieniu przednich tarcz na nowe zamieniki zimmerman chyba z tego co pamietam , wczesniej mialem zmeczone oryginaly bmw i zero bicia. Mowi sie ze do bmw na przod tylko tarcze oryginaly daje rade bez bicia i niestety ale to sie sprawdza u wiekszosci ludzi z ktorymi gadalem. Szczegolnie ze mowimy o duzym suvie gdzie ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny. Nie pisze ze zamieniki sa beeee tylko ze oryginal zapewnia najlepszy komfort przy hamowaniu. Edytowane przez maciej123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
załóż tarcze wentylowane na tył (4.4i po lift lub 4.6is lub 4.8is). U mnie pomimo zmęczonych tarcz przednich przestało bić. Jeżdżę na ATE i jest ok. Zaciski są po około 70zł sztuka, tarcze z ATE 200 szt, klocki ATE ok 180zł. Często gnie tarcze z przodu jak jest tył za słaby.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
u mnie bicie przy hamowaniu z okolo 80 /100 km h i wiecej pojawilo sie po zmienieniu przednich tarcz na nowe zamieniki zimmerman chyba z tego co pamietam , wczesniej mialem zmeczone oryginaly bmw i zero bicia. Mowi sie ze do bmw na przod tylko tarcze oryginaly daje rade bez bicia i niestety ale to sie sprawdza u wiekszosci ludzi z ktorymi gadalem. Szczegolnie ze mowimy o duzym suvie gdzie ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny. Nie pisze ze zamieniki sa beeee tylko ze oryginal zapewnia najlepszy komfort przy hamowaniu.

Oryginał to też Zimmerman, tylko z logiem BMW. BMW nie ma fabryki tarcz hamulcowych, tylko daje zlecenie np. Zimmermanowi na takie i takie tarcze potem podbija to swoim logo. Daje swoją prowizję i ciach.

Opublikowano
ale ja wiem jak to wyglada , co nie znaczy ,ze zakladajac ze np zimmerman ,ate czy febi robi 15 lat pozniej podobnej jakosci tarcze do starego e53 jak robil np 15 lat temu przy premierze tego auta ;)
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak, ale nie dostaniesz nowych tarcz 15 letnich, one są na bieżąco produkowane dla BMW.
Opublikowano
bo sa zrobione z gorszej jakosci materialow , pomijam przypadki kiedy na maxymalnie rozgrzanych tarczach wpadasz do zimnego strumienia :D moje zamieniki na przodzie w 4.4i praktycznie po 200 km zaczely lekko bic na kierownicy przy hamowaniu. Nioe bylo to jakos bardzo wnerwiajace i nie bylo bicia ze mi kiera latala w rekach wiec jezdzilem dalej :)
Opublikowano
Witam, polecam zmierzyć bicie manomertem czy jest, ja po wymianie też się z tym borykałem ale na manometrze bicia nie było. Wina leżała w prowadnicach były nasmarowane nie odpowiednim smarem. Smarowane były smarem ATE do zacisków i po czasie smar robił się bardzo gęsty a zaciski ciężko chodziły. Wyczyszczenie starego smaru i użycie smaru ATE do tłoczków hamulcowych załatwiło sprawę i kierownica przestała bić podczas hamowania. :D
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja miałem bicie podczas hamowania powyżej 100km/h.


Problem - luzy na kulach wahaczy dolnych z przodu.


Po wymianie wahaczy problem usunięty a już byłem bliski kupna kompletu hamulców na dwie osie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.