Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Moje bmw to e39 2.0 1997r problem jest następujący:

Podczas jazdy gdy prędkość zbliża się do 110km/h włącza się ASC i oczywiście odcina moc. Powyżej 110km/h wraca do normy. Również po dezaktywacji ASC za pomocą przycisku auto przyspiesza normalnie. Abs działa bez zarzutu. Problem prawdopodobnie tkwi w prawym tylnym kole ponieważ tam podczas wymiany przewodów hamulcowych nierozgarniety meganik(debil) prawdopodobnie uszkodził czujnik abs a przy próbie jego wymiany(rozwiercenia) uszkodził koronkę magnetyczna ponieważ i czujnik i łożysko mam założone nowe. Czujnik założył FEBI, który wymieniłem na Delphi a obecnie jest BOSH jednak dalej asc wariuje. Pozostaje wymiana łożyska bo pewnie zamontował jakieś najtańsze gówno. Co o tym myślicie drodzy forumowicze

Opublikowano
przejedz sie z inpa i wlacz sobei predkosci kazdego kola i zobacz co przy 110kmh sie dzieje
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Inpa zczytuje prędkości kół tylko do 20 km/h potem rozlacza że sterownikiem i do tej prędkości wszystko jest ok. Problem pojawia się dopiero przy 110km/h przy czym nie jest to zapisywane w pamięci sterownika jako błąd, po prostu ASC wykrywa różne prędkości kół i zaczyna działać bo taka jego rola.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100% pewność daje czujnik vdo, o ate też nie słyszałem nic złego. Co to za łożysko teraz masz? Jak części kupował mechanik to wracaj do niego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czujnik raczej odpuszczę bo w trzech przypadkach to raczej niemożliwe żeby wszystkie nowe były uwalone. Co do łożyska to nie wiem jaki shit mi wsadził psełdomechanik, pewnie "najdroższy". Zakupiłem wczoraj łożysko z FAG-a i dziś zrobię podmiankę. Dam znać czy pomogło.
Opublikowano
Czujnik raczej odpuszczę bo w trzech przypadkach to raczej niemożliwe żeby wszystkie nowe były uwalone. .

A właśnie ze przy tych firmach to możliwe. Łożysko fag jest bardzo dobrym wyborem

Opublikowano

Witam ponownie. Wymiana łożyska to był strzał w dziesiątkę. ASC wróciło do normy. Podejrzewam że ten kretyn który mi wymieniał łożysko ok miesiąca temu nie miał prasy i nabił je młotem bo koronką magnetyczna nosi ślady uderzenia i częściowo wysuneła się z korpusu łożyska a co za tym idzie była źle zdystansowanie względem czujnika ABS.

Pozdro dla wszystkich.

Post zamykam.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam ponownie. Wymiana łożyska to był strzał w dziesiątkę. ASC wróciło do normy. Podejrzewam że ten kretyn który mi wymieniał łożysko ok miesiąca temu nie miał prasy i nabił je młotem bo koronką magnetyczna nosi ślady uderzenia i częściowo wysuneła się z korpusu łożyska a co za tym idzie była źle zdystansowanie względem czujnika ABS.

Pozdro dla wszystkich.

Post zamykam.

 

Cześć! Mam bardzo podobny problem - załącza mi asc przy 105 km/h. Opróćz tego mam problemy z automatem, ale uważam, że są bezpośrednio z tym związane. Mam pytanie - jak oceniłeś ostatecznie wygląd koronki magnetycznej, by zdecydować o wymianie? Czy najpierw wymiana łożyska, a później rozebrałeś stare łożysko i obejrzałeś koronkę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.