Skocz do zawartości

BMW 3 E90 lift WBAPN31090E134764


Rekomendowane odpowiedzi

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-prywatne-bmw-e90-po-liftingu-super-ID6BS6MB.html :?:


Nr. VIN WBAPN31090E134764



Krótkie informacje od właściciela po rozmowie telefonicznej.


Auto zakupione w Niemczech w salonie w rozliczeniu przez poprzedniego właściciela. Gość jest 2 właścicielem 1 w kraju pracuje w Niemczech jeździ tym autem do pracy właśnie tam. Twierdzi że przebieg autostradowy pewny i sprawdzony ostatni wpis 2015 177 tyś. sprawdzałem po nr. VIN zgadza się. Pytanie brzmi czy warto to brać za te pieniądze jak z tą skrzynią czy warta zachodu. Gość wymienił olej co 10 tys. W skrzyni również wymienił, twierdzi że jest bezobsługowa ale i tak wymienił, twierdzi że zadbane auto i nie oszczędzał na częściach. Przednia szyba wymieniana na oryginalna za 2500 i zderzak malowany przedni rysa parkingowa. Po za tym wszystko ma być ok. Mówił że można sprawdzać samochód w dowolnym miejscu stacja itd itp. Proszę o krótkie opinie na temat tego samochodu :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Rozkodowany VIN: WBAPN31090E134764

Prod. Date 2008-11-27

Type 320D OL (EUR)

Series E90 (3 Series)

Body Type LIM

Steering Left Hand Drive

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130kw / 177hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery STOFF VERTEXANTHRAZIT (EBAT)


Editions and packages

P7RSA Package Comfort


Comfort and interior equipment

S423A Floor mats velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automaticdip

S464A Ski bag

S465A Throughloading system

S488A Lumbar support driver and passenger

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driverpassenger

S4AEA Armrest front retractable

S4B9A Interior strips alu satinpolished


Multimedia

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S614A Internet preparations

S615A Expanded BMW Online Information

S616A BMW Online

S620A Voice control

S633A Preparation mobile phone Business

S698A AreaCode 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S7SPA Nav Professionalcellph prep Bluetooth

- Bavsound speaker upgrade available


Driver assistance and lightning

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control PDC

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S5DCA Rearseat headrests folding

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S205A Automatic transmission

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S2BWA BMW LA wheel dual spoke 268


Environment and safety

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard vehicle literature German

S8SCA Telematics access requestcountryspec

S8SPA Control unit COP

S321A Exterior parts in vehicle color

S851A Language version German


Other equipment

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA Brake Energy Regeneration

L801A National version Germany

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piiorko e90 to skomplikowane auto z takim wyposażeniem (automat itd.) mimo zapewnień sprzedawcy sprawdził bym je porządnie (miernik, od spodu, podłączenie pod kompa itd.).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na miejscu sprawdzę samochód miernikiem gość twierdzi że wszędzie ma być jednakowo ok. 170 mikronów.

Ale ogólnie co sądzicie Panowie ??? Miałem 3 E46 136 km. Teraz chcę się przesiąść na polifta lecz słabo znam ten model. Czego mogę się obawiać o co pytać co dokładnie sprawdzić ? Gość twierdzi że auto pewne do jazdy. Sprzedaje ponieważ chcę kupić 5 F10 auto miał 3 lata jeździł tylko On do pracy teraz ma 281 tys podajże. Obawiam się łańcucha rozrządu czy nie kwalifikuje się do wymiany i co myślicie o tym automacie ??? Będę wdzięczny za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Łańcuch w N47 jest elementem podlegającym okresowej wymianie (na szczęście wprawne ucho zwykle radzi sobie z wstępną weryfikacją).

Koszt około 4.ooo zł. I nie można tego zostawić "na zaś"...

Automat ZF jest lepszy i tańszy w eksploatacji niż połączenia manual - sprzęgło - dwumasa (ale musi być sprawny).

Jedno ze zdjęć na ogłoszeniu wykonane przy wskazaniach drogomierza 25o.829 km.


Poproś o doświetlone i dobrze skadrowane zdjęcia otwartej komory silnikowej oraz miejsca kierowcy.

I wstaw tu.

Zobaczymy.

PS.

Z grubsza - nie jest zła.


nr rej. PL: EPI9FT9

VIN: WBAPN31090E134764

data 1 rej. 2008-12-11


http://www.fotem.pl/data/861825dbf3f314ee2cae707bc67.jpg

http://www.fotem.pl/data/4715547d1eeb28a96703b09e179d1.jpg

http://www.fotem.pl/data/1a31bb964593119c0d09eae8428c.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdj. ma dosłać wieczorem.

Czekamy. Wklej. Zobaczymy.

Czy tę kierownice np. można zmienić na inną ?

Pewnie, że idzie.

Na oryginale najtańsza modyfikacja to blenda od X1, najpopularniejsza modyfikacja to kierownica M-pak, można oczywiście też z M3 czy individuala.

Można jeszcze do każdej przy automacie założyć manetki.

No i można oklejać, przerabiać, zmniejszać, obszywać...

To BMW, kto tam co woli, i na co mu budżet pozwoli...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprowadzeniu jeździł przynajmniej 8 miesięcy bez przeglądu, czy WK dał ciała ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

:oops:

W dobie, gdy nawet spłuczka w ubikacji ma system operacyjny dostajemy takie zdjęcia :?:

:mad2:

Cholera, ja nawet nie wiem, jak w teraźniejszości da się zrobić tak słabe zdjęcia dzisiejszym sprzętem...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź najpierw na www_bimmer-check_com lub chociaż historię w ASO...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprowadzeniu jeździł przynajmniej 8 miesięcy bez przeglądu, czy WK dał ciała ?

 

Te 8 miesięcy liczysz od domniemanego upływu ważności pierwszego bad. tech., które nie były rejestrowane w CEPiK więc WK nie ma tu nic do rzeczy - wydali dowód zapewne z ważnym badaniem a czy ktoś potem robił na bieżąco było poza kontrolą WK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie jest to jakaś atrakcyjna oferta ale może dlatego trzeba jej się przyjrzeć. Fotele są tragiczne. Nic nie trzymają, ja dodatkowo ma skórę :twisted: :cry2:

Po przesiadce z e46 na e91 byłem zawiedziony jakością wykonania auta. Oddałem samochód żonie. Wróciłem do e46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie zależy od tego czy to e46 czy e90, tylko od konkretnej wersji wyposażenia danego egzemplarza. Ja się np. przesiadłem z e46 ze zwykłymi stołkami w szmacie na e90 ze sportami w skórze i byłem zachwycony przeskokiem jakościowym na plus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zależy. E9x jest "okrojone". Jakość materiałów z jakich został ten samochód wyprodukowany to :duh: :mad2: :cry:

Sportowe fotele zawsze lepiej trzymają ale ja odnosiłem się do tego co autor przedstawił - zwykłe w szmacie. W e91 Mam zwykłe, skórzane fotele i są tragiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raport.






17.12.08 - 3 km - przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe kpl, zmiana kół, wyważenie kół

27.04.09 - 11 597 km - zmiana kół, wyważenie kół

20.10.09 - 26 788 km - zmiana kół, wyważenie kół

17.02.10 - 32 632 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

12.04.10 - 35 491 km - zmiana kół, wyważenie kół

07.09.10 - 45 018 km - moduł skrętu xenon, diagnostyka i programowanie pojazdu

22.11.10 - 48 591 km - płyn hamulcowy, zawor odpowietrzenia zacisku hamulcowego przód

18.04.11 - 56 540 km - zmiana kół, wyważenie kół

08.07.11 - 62 028 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, klapka haka holowniczego zderzaka tył

19.10.11 - 66 320 km - klocki hamulcowe tył, badanie techniczne, kontrola pojazdu, opony letnie Bridgestone kpl, zmiana opon, wyważenie kół

25.09.12 - 93 479 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, wycieraczki przód

11.10.12 - 94 795 km - klocki hamulcowe przód, zmiana opon, wyważenie kół, płyn hamulcowy

24.10.13 - 124 049 km - klocki hamulcowe tył, łącznik stabilizatora przód prawy, uzupełnienie oleju, opony Hankook x 2, zmiana opon, wyważenie kół, badanie techniczne, kontrola pojazdu

04.01.14 - 130 095 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

07.11.14 - 156 047 km - wycieraczki przód, płyn hamulcowy, opony Hankook x 2, zmiana opon, wyważenie kół

25.04.15 - 167 305 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, zmiana opon, wyważenie kół, uzupełnienie oświetlenia


Ostatni odczyt z kluczyka - 167 305 km



Kod typu PN31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF VERTEX/ANTHRAZIT (EBAT)

Data prod. 2008-11-27

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BWA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Raport od Draya z www_bimmer-check_com układa się w spójną całość z dalszą historią zawartą w CEPiK.

Fajnie to wszystko wygląda.

Chyba faktycznie warto nią się zainteresować...

Myślę, że teraz wizja lokalna - i jak potwierdzi się to czego oczekujesz - to chyba warto...

Podkreślam: JAK SIĘ POTWIERDZI to, czego oczekujesz.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprowadzeniu jeździł przynajmniej 8 miesięcy bez przeglądu, czy WK dał ciała ?

 

Te 8 miesięcy liczysz od domniemanego upływu ważności pierwszego bad. tech., które nie były rejestrowane w CEPiK więc WK nie ma tu nic do rzeczy - wydali dowód zapewne z ważnym badaniem a czy ktoś potem robił na bieżąco było poza kontrolą WK

 

Może to WK a może obecny właściciel, w końcu pierwszy.

W dowodzie musi być data kolejnego badania diagnostycznego ( np. na podstawie tłumaczonych dokumentów).

Idziesz rejestrować auto sprowadzone z za granicy (z ważnym TUV na przyjmijmy 15 miesięcy). W Polsce tak długiego badania technicznego nie ma, więc pani w WK wbija ci pieczątkę daty ważności TYLKO na następne 3 miesiące.

W tym przypadku od rejestracji auta, do następnego badania termin to ok 20 miesięcy.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem. Jeśli badanie w zagranicznym dowodzie jest dłuższe niż rok, to skracają do roku dla pojazdów starszych niż 5 lat, skąd więc trzy miesiące? Takie info uzyskałem pod koniec ubiegłego roku w WK jak rejestrowałem samochód. Tutaj ewidentnie była duża luka w badaniu, ale WK nie mógł nic zawalić bo ta luka przypada na okres dużo późniejszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.