Skocz do zawartości

Samodzielna wymiana płynu hamulcowego BMW F10 520D [DSC]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałem się zabrać za wymianę płynu hamulcowego w F10 520d. Już zamówiłem SL.6 DOT 4 i zamierzam postępować jak w filmiku:



Zdaję sobie sprawę z tego że płyn na pewno nie będzie wymieniony 100% na 100%, pytanie mam odnośnie samego spuszczenia starego płynu z wysprzęgnika. Gdzieś czytałem że może pociągnąć powietrze przy próbie spuszczenia starego płynu, ktoś coś wie na ten temat? Czy lepiej sobie odpuścić ten wysprzęglik i przepuścić płyn tylko w przewodach hamulcowych? Nie bardzo mam ochotę komuś pchać kasę do kieszeni za każdą byle pierdołę, jak ostatnio miałem okazję wymienić wszystkie sprężyny w aucie i nie miałem większego problemu to i tu nic stać się nie powinno jak będę pilnował poziomu płynu w zbiorniczku.


Czy może po prostu zdać się na kompa i robić to co każą w instrukcji wymiany płynu w ista d?

Opublikowano
Najlepsza i najprostsza metoda wymiany płynu zacznij od tylnego prawego koła .praktycznie niweluje się do zera możliwość dostania powietrza do ukladu.Tylko pilnuj stan w zbiorniczku jak przepuscisz 1.5 litra bedzie ok na pierwsze koło przepusc dwa zbiorniczki potem po1
Opublikowano
Planowałem odessać stary płyn ze zbiorniczka zalać go świeżym i przepuścić aż się pokaże świeży bo aktualnie mam ciemną breję, oczywiście zacznę od najdalszego koła i tak z każdym, zamówiłem 2 l płynu myślę że spokojnie to wystarczy. Tylko mnie nurtuje ten wysprzęglik
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.