Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie może ktoś coś takiego przerabiał.

W październiku zeszłego roku przy hamowaniu, usłyszałem hałas. Skończyły się tylne klocki chociaż komp wskazywał 20 tysięcy do wymiany (zatrzymał się w miejscu wskazując 20 tysięcy). Wymieniłem klocki przód tył, założyłem nowe czujniki, pokasowałem inspekcje. Mamy kwiecień i zużycie klocków z przodu spadło z ustawionych 40 tys na 30, tył niestety stoi na 50 tysiącach. Od resetu inspekcji nie ubyło ani kilometra. Czy ktoś z Was zna przyczynę zwieszenia tego systemu?

Opublikowano

Moduł do wymiany lub całe oprogramowanie.

Miałem podobne coś jeśli chodzi o inspekcję olejową. Poczytaj w moich postach, opisałem to.

Opublikowano
Tylko który moduł skoro wszystkie inspekcje kilometry odliczają, a problem jest tylko w tylnych klockach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kilometry nie spadają bo klocki pewnie ledwo co się starły nie mówiąc już o samym czujniku , który pewnie jest jeszcze nawet nietkniety.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Przed wymianą odliczanie stanęło na 20 tysiącach klocki się skończyły i czujnik był przetarty. Teraz odliczanie znowu stoi
Opublikowano

No właśnie. Potrzebujesz mechanika, który ma mózg i zajmuje się tylko BMW.

Osobiście wgrałbym najnowszy soft. Wiąże się to z ryzykiem ale tu jest najwięcej pewności, od tego bym zaczął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.