Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wam.


Temat dotyczy

Niestety jakieś 2 mieś. po zakupie auta i wymianie rozrządu, okazało się, że ucieka woda, tragedia.

Najgorsze jest to, że po sprawdzeniu głowicy ( która jest ok) niestety okazał się pęknięty blok silnika, mała ryska poprzeczna między cylindrami, woda paruje, na zewnątrz sucho, ucieka ok 200ml na 100km.

Wygląda to tak:

https://ibb.co/mh6Pf3G

https://ibb.co/T25JRRg


Dylemat mam niesamowity, co robić. Na kupno nowego bloku i montaż chyba mnie nie stać i nie wiem czy się opłaca w ogołe to robić. Auto jest przepiękne, i w porównaniu do tego ile za nie dałem a za ile moge sprzedać to strata boli jeszcze bardziej. Szanowni koledzy, czy ktoś próbował kleić/ uszczelniać blok i czy to na jakiś czas zdaje egzamin? Chodzi o klejenie w taki sposób aby nie trzeba było wyciagać bloku, bo tak to chyba sensu nie ma, bo tyle zabule ze juz lepiej blok wymieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najmniejszych szans naprawy takiego bloku nie widzę.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzięki wielkie, czyli wchodzi w gre tylko wymiana. Pytanie czy N4720C 177koni czy 184 przypasuje do niej? Albo inaczej jak się dowiedzieć, czy dany numer przypasuje do mojego akurat? Oprócz tych oczywistych n47d20b i d? Chociaż sm nie wiem czy te oczywiste są takie oczywiste

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.