Skocz do zawartości

Zakup BMW M2 - porady


Adverion

Rekomendowane odpowiedzi

Polecisz i 200 albo i wiecej, ale to kwestia w danym momencie jakości zawiasu, opony, warunków na drodze (deszcz deszczowi nie równy) itd, a przede wszystkim zdrowemu rozsądkowi. Serwis olejowy 10kk max 15kk. Nie ma long life - to ściema. Dotyczy to wszystkich marek. Jesli chodzi do BMW to zobacz na użytkowników np. silników N20. jak ktoś zmieniał olej częściej to w większości silniki działają i to całkiem sprawnie :D . A jak ktoś robił jak fabryka zalecała to 80-100 kk padały pompy oleju i cała reszta z tym związana. Tak samo z olejem w automacie. Wg BMW jest dożywotni :duh:

Rozmawiałem z producentem (ZF) to stwierdzili że sie zgadza olej jest dozywonio ale w takim wypadku życie skrzyni skończy sie na 200kk :lol: :lol:

Co do M to sa inne skrzynie ale olej to olej - smarowanie trzeba wymienić i bedzie dobrze. U mnie w M2 przy przebiegu 51kk do tej pory to wymienione były dwie lampy tył i jeden przód :mad2:, łożysko tył i uszczelnienie dyfra. Poza tym dzień w dzień mam max fun, tak że stwierdziłem że M-ka zostaje a do daily bedzie inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Stanach też nie jest różowo. W zasadzie znalazłem 3 z przebiegiem do 10 tys. W USA będzie jeszcze w sprzedaży do 2023 , a w Europie już nie dostępna. Będzie problem z odsprzedażą kiedyś , ale lepiej mieć niż nie mieć :) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szuka szuka i nie mogę znaleźć :cry: nie ma manualów , tylko automaty . Już usa zaczynam rozważać

A ja mam znajomego co wydachował na torze niedawno M2C i sprzedaje, z pokrzywionym dachem :P

Ja mam zwykłe M2 z automatem, znajomy M2C z manualem. I powiem Ci, że bardzo mocno nie chciałbym manuala do tego auta. Jak tym pojeździłem, to miałem wrażenie, że sprzęgło to śmierdzi jak tylko dasz więcej gazu i więcej to kłopotu robi niż pożytku. Zresztą miałem M135i w manualu i zamieniłem na M2 w automacie właśnie, bo sprzęgło przy tej mocy to zawsze jest jakiś problem i nigdy to tak płynnie nie idzie jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz oczywiście rację , że automat to same zalety bo wygoda, płynności, uniwersalność itd. Tylko ja już się stęskniłem za tym prostym mechanicznym odruchem wciskania sprzęgła i mieszania biegami :lol: Na torze pewnie będzie ciut odstawał ale ja tam nie pojadę po mistrzostwo galaktyki polskiej tylko po przyjemność. Zresztą ojeździlem się już na torze i szukam troszkę innych doświadczeń w prowadzeniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.