Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Czy ktos z Was ma doswiadczenia ze swapem 2.0 na 2.8 przy zostawieniu skrzyni i dyferencjalu z silnika 2.0?

Wiem, ze potencjalnie krotsze zycie dyfra, ale lepsze osiagi.

Samochodem jezdze mAx 5 tys km rocznie, ale warto by te kilometry byly z funem, ktorego 2.0 nie daje :(


Pytanie - wg Was warto / nie warto?

Ryzykowne?


Dzieki!

Opublikowano
Przełożenia to jedno. Gorsze jest to że polosie są słabsze. Jeśli będziesz jeździł w miarę normalnie to ich nie ukręcisz. Jak będziesz ostro ruszać to długo mogą nie pożyć
Opublikowano

zostaw dyfer, przelozenia bedziesz mial tak samo jak teraz a auto bedzie dynamiczniejsze,


ja zrobilem swap u siebie z 2.2 na 3.0 auto przyspiesza duzo lepiej niz fabryczne 3.0 z racji krotszego dyfru, z tym ze akurat mnei to troche irytuje ze w aucie "tej klasy" jadac autostrada mam przy 140km chyba z 4tys obrotow, w fabryczynym 3.0 wyglada juz to troche lepiej lecz ja bede zmienial skrzynie na 6biegowa i tym troche skroce obroty na ostatnim biegu

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Dzieki @Sosna91, a z doświadczenia te przelozenia krótsze nie sa irytujące? np. w miescie? ze trzeba wajhowac co chwile?

w trasie to az nie taki duzy problem, bo mało na trasie jezdze, bardziej zastanawiam się, czy nie 'zarąbie' się zmieniając non-stop biegi...?

Dzieki!

 

zostaw dyfer, przelozenia bedziesz mial tak samo jak teraz a auto bedzie dynamiczniejsze,


ja zrobilem swap u siebie z 2.2 na 3.0 auto przyspiesza duzo lepiej niz fabryczne 3.0 z racji krotszego dyfru, z tym ze akurat mnei to troche irytuje ze w aucie "tej klasy" jadac autostrada mam przy 140km chyba z 4tys obrotow, w fabryczynym 3.0 wyglada juz to troche lepiej lecz ja bede zmienial skrzynie na 6biegowa i tym troche skroce obroty na ostatnim biegu

Opublikowano

A teraz się zarabales?


W tej kwestii nic się nie zmieni masz wszystko jak dotychczas.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Nie w aucie twj klasy tak, jest tylko w twoim. Sam tak zrobiłeś bo masz swap zrobiony po kosztach. Jak byś miał automat lub oryginalny manual z M54 3l tak jak powinno być oraz dyfer to miał byś sporo niższe obroty.


Kup sobie mietka wybij szybę i na forum napisz ze dziwne że w tej klasie auta nie ma szyby :cool2:

Opublikowano

Skrzynia w M54b22 i b30 jest taka sama więc po co ja zmieniać? Różnica jest w dyfrze a planuje włożyć skrzynie że e60 gdzie była 6biegowa nawet w M54b22


Nie chodzi o swap po taniosci bo mi i 2.2 wystarczało ale przełożenia są do bani niestety. W przedlifcie m52b25 pamiętam miałem mniejsze obroty.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Moderatorzy
Opublikowano

m54b25 i m54b30 mają na piątce przy 4tysi obrotów - 185km/h, na czwórce jest 140km/h tak jak w słabszych silnikach na piątce - czyli overdrive w gratisie - w trasie niezastąpione :mrgreen:


Różnica jest jeszcze taka, że m54b30 zazwyczaj startował z dwójki, z jedynki tylko w trybie M/S.


Oczywiście o automacie piszę.

Opublikowano
a my piszemy o manualach i tu juz tak pieknie nie jest w przypadku silnika m54b22
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.