Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien dylemat, otóż jestem posiadaczem BMW E46 M54B22, Manual. Zrobiłem w nim konserwację, zawieszenie i ogólnie ogarnąłem jest mechanicznie sprawny 85% bo sprzęgło jest na wykończeniu oraz dyfer ma luz, ale chciałbym przeskoczyć na pojemność 2.8 i tu mam problem, czy kupić silnik i przełożyć czy lepiej sprzedać auto i kupić gotowe 2.8 z tego co wiem to po zmianie z 2.2 na 2.8 przydałoby się wymienić sprzęgło na większe i chyba dyfer oraz hamulce, chociaż hamulce są nowe więc powinny jeszcze ogarniać większą pojemność. Jak sądzicie swapować czy sprzedać i kupić gotowca ? Ogólne to wszystkie prace wykonam sam tylko z elektryką udam się do jakiegoś speca.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz m54b22 wrzuć komplet z 3.0l. Zestaw kosztuje razem z hamulcem, dyfrem i walem ok 6k. Wszystko będzie polegało na przekręceniu śrubek i poprzepinaniu kostek. Elektryki nie musisz ogarniać, ważne żeby mieć zestaw z ews.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Wolałbym jednak chyba celować w 2.8 bo z tego co czytałem na forum jest podatna na mody plus idzie kupić dużo taniej niż 3.0 i jest chyba trwalsze od 3.0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.