Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Od dłuższego czasu borykam się z amortyzatorami - dokładniej z ich wymianą. W ciągu 2 lat dwukrotnie wymieniałem amortyzatory z EDC na przodzie i zbliża się kolejna wymiana. Wymieniałem na uzywki bo nowe to cena zaporowa w ASO [ponad 2500 PLN sztk.]. :mad2:

Chcę wymienić na zwykłe amory i zapomieć o problemie na kilkadziesią tyś.km i tu moja prośba o podpowiedź: :modlitwa:

mój priorytet to komfort co polecacie w związku z tym [jaka firma i jakie koszt, gdzie kupić]. Czy możliwe jest aby wymienić tylko przód [tylne są ok.] :?:

Do tych, którzy to już przerabiali jak oceniacie to po czasie?

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

ja nawet nie wiem jak rozroznic normalne od EDC..

ale wiem ,ze za 300 euro mozna kupic bilstein..

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

EDC najłatwiej poznać po przewodach elektrycznych - gniazdo elek. w 'trzpieniu" amora.

300 Euro za sztukę z EDC ?! [nowe?]

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

Pozdrawiam,

James

740iA 93r. - jest

628CSI 83r. - było

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

 

Tzn. oryg. były za twarde? Może pamietasz typ tych Bilsteinów?

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

B8 czy B6??? B8 to są do obniżonych fur. B6 to do seryjnych.

 

 

Ja miałem u siebie EDC i zmieniłem na Bilsteina B6. Poleciały mi amory z tyłu i odrazu zmieniłem na 4 nowe. Jeżeli stawiasz na komfort to zdecydowanie został bym przy EDC!!! Jak zmieniłem na zwykłe amory to odrazu chciałem zpowrotem EDC ale niestety pojawił sie dylemat kasowy i tak już zostałem przy zwykłych.

Co do samych Bilsteinów to jak bym miał zmieniać wybrał bym dokładnie takie same.Tą firmę to znam od dawna i w wielu autach na nich jeździłem.Co do regulacji to jednak został bym przy seryjnych nastawach Bilsteina!!! Ja już eksperymentowałem bardzo wiele razy z ustawieniami i zawsze było coś nie tak.

 

Decyzje musisz podjąć sam ale nie jest łatwa.Może trochę w dziwnym momencie o tym mówie ale mam swoje dwa przody z EDC które miały po 90 % sprawnosci i chce je sprzedać. :D

 

Prawda jest taka ze amory z EDC sa bardzo drogie.Jeżeli chcesz mieć święty spokój i zapomnieć raz na zawsze o amorach to kup se Bilsteina B6 i bedzie naprawde też bardzo dobrze ale jak komfort u Ciebie to podstawa to tylko EDC!!!

Jeździłem też E-38 na zwykłych amorach Sachsa i jednak Bilstein B6 lepiej pracuje(przynajmniej dla mnie) ale taki komfort jaki był na EDC to nie uzyskasz na żadnych innych.Nastawy się tam zmieniają w czasie jazdy i to robi z tego amorka taka rewelacje przy innych ale niestety jest to bardzo kosztowne.

 

 

Jak coś to pytaj śmiało bo ja rok temu miałem taki sam dylemat i nie wiedziałem co zrobić.

Na każde pytanie odpowiem naprawde szczerze pomimo że mam te amory do sprzedania.

Opublikowano
B8. Cholernie twarde. Jak już coś to B6. Zresztą złap za telefon i zadzwoń do Zerkopolu. Oni naprawdę znają się i doradzą Ci - bezpłatnie przez telefon:)

Pozdrawiam,

James

740iA 93r. - jest

628CSI 83r. - było

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
B8. Cholernie twarde. Jak już coś to B6. Zresztą złap za telefon i zadzwoń do Zerkopolu. Oni naprawdę znają się i doradzą Ci - bezpłatnie przez telefon:)

Dzwoniłem - bardzo miła i fachowa rozmowa = żółta linia Bilstein nie odpwiada charakterowi serii 7 [ukierunkowana na sport - twardsza] a linią "czarną" sie nie zajmują.

Edytowane przez marcosz

UIHZ9556.JPG

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ja niedawno zmieniałem przód bilsteiny dostałem z takim grubym tłokiem po 420 zł szt

Pamiętasz typ,nr? Jak z komfortem?

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
nie jestem pewien ale ponoć b6 to była 750 z komfortem było git ale ty masz lżejszy przód. myśle ,że by sie nadawały. jechało sie fajnie nie bujało
BMW sie nie psuje
Opublikowano
w intercars maja sachsy z edc za ok 1800 zl

 

W ktorym intercarsie???? Masz jakis indeks??? Jak ja sie pytalem to niestety nie bylo.

Opublikowano
w intercars maja sachsy z edc za ok 1800 zl

 

W ktorym intercarsie???? Masz jakis indeks??? Jak ja sie pytalem to niestety nie bylo.

 

widzialem w ich sklepowym katalogu na stronie internetowej.

ale czy aktualnie maja na stanie to nie wiem.

w kazdym razie sa dostepne zamienniki sachsa, wiec

jesli akurat nie ma ich na polce w intercarsie, to mozna

poszukac gdzies indziej.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
B8 czy B6??? B8 to są do obniżonych fur. B6 to do seryjnych.

 

 

Ja miałem u siebie EDC i zmieniłem na Bilsteina B6. Poleciały mi amory z tyłu i odrazu zmieniłem na 4 nowe. Jeżeli stawiasz na komfort to zdecydowanie został bym przy EDC!!! Jak zmieniłem na zwykłe amory to odrazu chciałem zpowrotem EDC ale niestety pojawił sie dylemat kasowy i tak już zostałem przy zwykłych.

 

PostWysłany: Wto Sie 29, 2006 10:00 am Temat postu:

Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

 

Czy przy zmianie z EDC na zwykłe konieczna jest też zmiana spręzyn? :?:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Jeżeli nie masz nivo a samo EDC to sprężyny zostają.Napewno bedziesz musiał zmienić z tyłu górne mocowanie,odboje,oslony,podkladki na górę poduszki i to chyba na tyle.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeżeli nie masz nivo a samo EDC to sprężyny zostają.Napewno bedziesz musiał zmienić z tyłu górne mocowanie,odboje,oslony,podkladki na górę poduszki i to chyba na tyle.

Rozumiem, że na przodzie podnmieniam same amory., a na tyle tak jak piszesz.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Jeżeli nie masz nivo a samo EDC to sprężyny zostają.Napewno bedziesz musiał zmienić z tyłu górne mocowanie,odboje,oslony,podkladki na górę poduszki i to chyba na tyle.

Rozumiem, że na przodzie podnmieniam same amory., a na tyle tak jak piszesz.

 

Dokładnie tak.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
w intercars maja sachsy z edc za ok 1800 zl

 

W ktorym intercarsie???? Masz jakis indeks??? Jak ja sie pytalem to niestety nie bylo.

 

widzialem w ich sklepowym katalogu na stronie internetowej.

ale czy aktualnie maja na stanie to nie wiem.

w kazdym razie sa dostepne zamienniki sachsa, wiec

jesli akurat nie ma ich na polce w intercarsie, to mozna

poszukac gdzies indziej.

w celu uściślenia tematu:

Niestety nie ma amortyzatorów z EDC na przednią oś ani w Intercarsie ani u Sachsa [przynajmniej w oficjalnej sprzedaży]. W Intercarsie występują takie amortyzatory tylko na tylną oś :jawdrop: ....dziwne, ale tak mi przekazano[tak też widnieje w internetowym katalogu].

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

 

 

 

:duh: no rzeczywiscie sposoby godne polecenia, zwlaszcza "zmiekczenie i regeneracja amortyztorow"

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

 

 

 

:duh: no rzeczywiscie sposoby godne polecenia, zwlaszcza "zmiekczenie i regeneracja amortyztorow"

 

 

Jak nie masz zielonego pojęcia co to jest Bilstein B6 to się lepiej nie udzielaj bo się tylko ośmieszasz.

Opublikowano
w intercars maja sachsy z edc za ok 1800 zl

 

W ktorym intercarsie???? Masz jakis indeks??? Jak ja sie pytalem to niestety nie bylo.

 

widzialem w ich sklepowym katalogu na stronie internetowej.

ale czy aktualnie maja na stanie to nie wiem.

w kazdym razie sa dostepne zamienniki sachsa, wiec

jesli akurat nie ma ich na polce w intercarsie, to mozna

poszukac gdzies indziej.

w celu uściślenia tematu:

Niestety nie ma amortyzatorów z EDC na przednią oś ani w Intercarsie ani u Sachsa [przynajmniej w oficjalnej sprzedaży]. W Intercarsie występują takie amortyzatory tylko na tylną oś :jawdrop: ....dziwne, ale tak mi przekazano[tak też widnieje w internetowym katalogu].

nie wiedzialem, sorry, az tak doglebnie sie tym nie interesowalem.

swoja droga to dziwne, ze oferuja amory tylko na tylna os... :shock:

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano
Cześć. Ja miałem EDC. Podziękowałem im definitywnie wstawiając Bilsteiny, które i Tobie polecam. Ostatnio je zmiękczyłem i zregenerowałem z Zerkopoolu w Warszawie.

 

 

 

:duh: no rzeczywiscie sposoby godne polecenia, zwlaszcza "zmiekczenie i regeneracja amortyztorow"

 

 

Jak nie masz zielonego pojęcia co to jest Bilstein B6 to się lepiej nie udzielaj bo się tylko ośmieszasz.

 

 

no zwlaszcza po "regeneracji" Bilstein z niego pelna geba.... :cool2:

 

 

a Bilsteina mialem na polkach w swoim sklepie od 1991 roku , wiec zapewniam Cie ze nie musisz mi tlumaczyc co to jest.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.