Skocz do zawartości

e-30 325i nie odpala na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku.Kręce tak długo aż akus się rozładuje i nic, rozrusznik kręci jak wsciekły, beema odpala mi tylko jak ją zaciągne innym autem odrazu, pochodzi z 2 min, wtedy mozna zgasic i odpalac juz kluczykiem nie wiem co jest grane?Może przewody wys.napięcia trzeba wymienić bo iskra jest za słaba, mam stare przewody, które leżały na warsztacie ok rok, nie wiem czy kupować nowe (250zł) świece kupiłem nowe, w roździelaczu zapłonu przeczyściłem styki.

Jeszcze dodam, że zmieniłem tłoki na wypukłe (wcześniej były wklęsłe) bo moja głowica może takie przyjąć i nie wiem o ile zmienił się stopień sprężania, być może to jest przyczyną, że nie chce odpalać

co o tym myślicie?

Z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam

BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano
Kolego maiłem taki sam problem którego nie rozwiązałem przeszedł na innego właściciela, mówili mi że to może być coś z przepływomierzem ale nie jestem pewien na 100% u mnie objawy były identyczne jak u Ciebie czasem nawet pomagało otwarcie maski troszkę słońca padło czyli coś się nagrzało i odpliła. Droga spawa to podłącz auto pod komputer tam napewno wyjdzie ta usterka POZDRAWIAM
Opublikowano

wymienie chyba przewody i zobacze jak nie pomoze to mam drugi przepływomierz tylko jest bez miksera bo mam instalcje gazową, też słyszałem ze moze to być wina właśnie przepływomierza,

Fajnie, że sprzedałeś bmw problem z głowy, ja kupiłem do remontu silnika i juz tyle kasy wpakowałem, mam nadzieje zo to tylko przewody,

pozdrowienia

BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano

przewody i inny przepływomierz wymieniony i to samo, czytałem gdzieś, że jak jest słaba iskra to implsator do wymiany...a gdzie to jest???

pozdrao

BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano

Zmieniając tłoki na wypukłe zwiększyłeś stopień sprężania. Dodatkowo zmieniłeś zawirowania w komorze spalania. Taka przeróbka, to spora ingerencja w silnik. Napewno zmienił się kąt wyprzedzenia zapłonu i wiele innych rzeczy, choćby iskra i przebieg spalania.

 

A tak wracając konkretnie do twojego problemu, to znajomy miał kiedyś to samo, tyle że w Seicento Sporting. Może autko banalne, ale najciekawsze w tym, że powodem takiego stanu rzeczy był walnięty czułnik położenia wału. Sam się dziwiłem, że autko normalnie zapalało, po tym jak już jakoś zaskoczyło (czasami nawet po prawie godzinnym piłowaniu z autostarterem).

Opublikowano

Może to problem z tematem lpg?

Jaką masz instalkę? Odpał na benie i automatycnie przełącza?

Może paliwo schodzi, a pompa już słabo zasysa? Jak zaciągnieszto silnik dostanie większych obrotów i zassie.

Opublikowano

Witam,

okazało się, że problem polegał na tym iż miałem za mało wachy w zbiorniku :o ,na resztkach zaciągnięty jakoś sie lekko dławił ale chodziłe teraz jest wszystko w porządku, odpala na benzynie i na LPG, ale główną przyczyną była słaba iskra, po wymienieniu przewodów WN na nowe od razu się polepszyła, no i dolałem paliwka założyłem spowrotem starą przepływkę i wszystko gra, tylko troche na mocy straciło, nie wiem dlaczego...

POZDROWIENIA

BMW JUST FOR FUN!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.