Skocz do zawartości

Zmiana sprezyn i amortyzatorow bilstein.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z uwagi na wylania sie oleju z moich starych amortyzatorow i nieprzyjemnej jazdy zmieniam amortyzatory, potrzebuje takie ktore maja dwustrefowe tlumienie (gora i dol) zastanawia mnie tylko czy wybrac bilstein czy Sasch, gazowe czy olejowe a moze gazowe olejowe? moze ktos z was juz zmienial i ma doswiadczenie albo obraca sie w amorkach i wie.

do tego chce obnizyc i utwardzic zawieszenie. i tu znowu pojawia sie dylemat

o ile obnizyc zeby mozna bylo eksploatowac auto normalnie? 40mm przod i tyl czy to za duzo? Tu tez skorzystal bym z waszych porad.

prosze o linki do sklpeow i na allegro, w miare postepu prac bede pisal ;)

Opublikowano
Frank tylko nie B8, bo mu plomby wszystkie wypadną:) Jeszcze na taki zestaw wg mnie za wcześnie czytaj nie na polskie drogi.

Pozdrawiam,

James

740iA 93r. - jest

628CSI 83r. - było

Opublikowano
ja mam B4 i jest naprawdę twardy, chętnie bym go zmiękczył. Ale trzeba pamiętać ze jest pare rodzajów wkładów, ja wiem o dwóch z różnymi rozmiarami trzpieniów, sprawdź to ja mam ten grubszy i dłuższy trzpień i naprawdę z tymi amorami jest jak dla mnie bardzo twardy. Z reszta to co zauważyłem to ten z cieńszym trzpieniem są miękkie a te z grubszym twarde, ale to moje spostrzeżenia z oględzin innych beemek

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.