Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

cześć,

Data produkcji: 08.2008

Seria: E81 (Seria 1)

Silnik: N47D20B (N47S) 204km/400nm - zmierzone 201km/397nm

Skrzynia biegów: Manualna

Przebieg 166152km

Po zakupie katastrofa dużo rzeczy do ogarnięcia:

:arrow: chłodnica egr do wymiany była rozszczelniona,

:arrow: wymiana bloku pękniecie miedzy 2, a 3 cylindrem,

:arrow: kpl. sprzęgła wymiana (Luk),

:arrow: przepływomierz wymiana + adaptacje poprzez btool.

:arrow: wywalone klapy ssące + zaślepka + uszczelki

zostało jeszcze:

:arrow: spryskiwacz prawego reflektora jest wyciek,

:arrow: wymiana akumulatora, bo ostatnio wywala już niskie napięcie,

:arrow: wymiana oleju w skrzyni,

:arrow: wymiana oleju w moście,

:arrow: wymiana końcówki tłumika prawdopodobnie buzzer zz2x71L

oprócz tego planuje wsadzić inne felgi, zwiększyć moc 260-270km, a dalej się zobaczy, przy problemach z egr odrazu wyleci tak samo z dpf.

Edytowane przez makiGS
Opublikowano
Fajna baza! Długo szukałem i czaiłem się na 123d lecz w 5D jest to ciężki temat w rozsądnych pieniądzach i stanie, a te wersje ze względu na dużą moc oszczędzane przez poprzednich właścicieli nie były... Co do kosmetyków to ja polecam ADBL, wszystko co od nich mam trzyma poziom i jest w dobrej cenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.