Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SZL to zespół przełączników zespolonych pod kierownicą. 
Błędy dotyczą czujnika kąta skrętu, który jest w nim
Zmień język na angielski, będzie prościej 😉 


Przydałoby się podpatrzeć odczyty z obu czujników kąta skrętu(tego w SZL i w przekładni). Bodajże inpą łącząc się z AFS, da się podejrzeć oba odczyty naraz

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety błędy wróciły. 
Został  mi jeszcze czujnik na maglownicy do wymiany. Może się wtedy wszystko uspokoi. 

Opublikowano

Witam

Edit 

Po wymianie wiązki wszystko się uspokoiło i jest ok zero błędów. 
Nie musiałem wymieniać czujnika na maglownicy. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.