Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem przed wymianą silnika n47d20b 204 konie bi turbo i zastanawiam się czy jest możliwość wymiany na inny słupek z końcówką a,c lub d? Ewentualnie co trzeba wymienić?
Opublikowano

Hej , szukaj z końcówką D z biturbo może być x1 :D

Końcówka C 184KM to inna głowica :oops:

Końcówka A jest p&P ale słabe bloki :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

czyli jak wrzucę do mojej jedynki n47d20D od bmw x1 ktora była 4x4 podejdzie wszystko łacznie z osprzetem ? Sorry ale jestem lajkiem ;)


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=344581 w tym wątku z kolei jeden z kolegów wysyła zdjecia bloków że są różnice już mam "sajgon" - na stronie 15 tego wątku


i co z tym blokiem C widze ze koledzy macie inne poglądy

Opublikowano

Blok C z silnika 184KM jest inny :cool2:

N47D20D pasuje z x1 4x4 , tylko miskę trzeba założyć z twojego starego silnika , bo w x1 idzie przez miskę półoś :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Blok C z silnika 184KM jest inny :cool2:

N47D20D pasuje z x1 4x4 , tylko miskę trzeba założyć z twojego starego silnika , bo w x1 idzie przez miskę półoś :D

Uparłeś się na ten 184 km.,przecież N47D20C to też 177 Km. Robiłem to dokładnie 3 stycznia tego roku i wszytko pasuje. Wkładałem z E60 177 Km, zmieniłem tylko miskę i smok. Łatwo sprawdzić po numerach części, że wszytko jest to samo.

Opublikowano (edytowane)

ale mi robićie rozpi.... w glowie, lezy 10 tys na silnik a ja nie wiem co kupić bo z końcówka B nie ma w pl z osprzętem tylko niemcy ale krzycza 13 tyś ... odnośnie n47d20d z x1 czy osprzęt jest ten sam co w 123d ? moge wrzucać kompletny bez przekladania osprzetu bo mam motor na oku z końcówką D


DZIEKI !

Edytowane przez pablo1m
Opublikowano
Jeżeli Twój osprzęt nadaje się do śmietnika to musisz kupić D, jeżeli nie to kup 177 Km C i koszty będą mniejsze o połowę. Nie zapomnij tylko zmienić rozrządu przy wkładaniu drugiego silnika.
Opublikowano
Jeżeli Twój osprzęt nadaje się do śmietnika to musisz kupić D kompletny , jeżeli nie to kup 177 Km C goły słupek i koszty będą mniejsze o połowę. Nie zapomnij tylko zmienić rozrządu przy wkładaniu drugiego silnika.
Opublikowano
mam osprzet po przebiegu 224 moze nie smietnik ale mam 10-12 na motor to wole cały z osprzetem i miec WSZYSTKO z głowy na jakis czas co do motoru od x1 widze że obudowa filtra oleju jest inna nic to nie wadzi i od S-DRIVE tez pasuje tylko miske zmienic oraz w silniku d idzie jakas rurka z przodu motoru a w B tego nie ma ? nie jest czasami w tym miejscu blok inny jak na tych zdjeciach z linka co dałem wyżej Pozdro po tej odpowiedzi lece po silnik D bo B najblizej niemcy Wszkrzeszmy pszczołe :lol: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-1m-123d-1m-unikat-kolor-rot-navi-harman-kardon-full-zamiana-ID6BCcyW.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.