Skocz do zawartości

F25 wymiana atrapy chłodnicy nerek


Lukix80

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Mam białe X3, tyle że LCI (ale raczej żadnej różnicy w montażu nie będzie) i montowałem oryginalne czarne nerki M performance. Montaż dziecinne prosty i szybki. Zdejmujesz gumową uszczelkę góry zderzaka, odkręcasz te parę śrub, co trzyma z góry zderzak do pasa przedniego. Delikatnie go odginasz i długim płaskim śrubokrętem podważasz dwa górne zaczepy nerki,a dwa dolne zakrzywionym śrubokrętem podważasz, wkładając go od góry, lub między żeberka nerki. Nerki M performance wkładasz na ścisk, w otwory montażowe oryginalnych nerek. Zmiana zajęła mi 15 minut, w tym, że kolega odginał mi zderzak i świecił latarką, a ja tylko operowałem śrubokrętem.


Tylko pamiętaj, aby było ciepło, bo zimny plastik może pęknąć.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Ja zmieniałem z tydzień temu w garażu podziemnym z mała ilością światła. Można to zrobić w miarę szybko mając długi śrubokręt i wciskając go tam, gdzie są zaczepy. A to gdzie są zaczepy to widać na nowych nerkach.

Nic nie połamałem. 10 minut roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

:cool2: :cool2: :cool2:

Ja też, bo czarne nerki M performance, a ty z mocniejszej wersji seryjnej. Też ładnie. Jeszcze konkretne koło na lato :)

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.