Skocz do zawartości

M52B20 szarpie na lpg po przejechaniu ok 50 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Pod koniec sierpnia zakładałem w swoim bmw instalację lpg lovato 4 generacji. I w sumie od samego początku występuje problem. Na benzynie pracuje wszystko ok. Wymieniane 2x świece (1 były reklamowane). Na każdym komplecie problem objawia się tym, że po przejechaniu dłuższego dystansu (w zależności od kompletu świec od mniej więcej 50 -70 km) podczas przyspieszania silnik zaczyna szarpać. Wcześniej silnik pracuje b. dobrze nic się nie dzieje. Gdy występują szarpania na lpg, po przełączeniu na PB problem ustępuje. Stąd moje pytanie. Czy winne mogą być świece( na każdym komplecie problem występuje jednak na starych problem jest nieco mniej intensywny), cewki, czy może po prostu wina regulacji instalacji? Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dodam, ze ostatnio dodatkowo podczas przełączania na lpg występują szarpnięcia silnika (wcześniej przełączał bez problemu), natomiast po pełnym przełączeniu na lpg samochód normalnie przyspiesza aż do przejechania ok 50km. Pozdrawiam cieplutko. :)
Opublikowano
Nie sprawdzałem tego nigdy w momencie, gdy pojawi się szarpanie, ale normalnie po odpaleniu jak sprawdzałem to reduktor raczej robi się coraz gorętszy wraz z nagrzewaniem się silnika. Przewody też raczej nie są pozaginane, ale sprawdzę to jak tylko będzie okazja do dłużej trasy.
Opublikowano
Im mocniej wciska się pedał tym mocniej poszarpuje, to dzieje się dopiero po przejechaniu dłuższego dystansu (np.50 km), tylko w trakcie przyspieszania i tylko na LPG. Na benzynie nie ma żadnych problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.