Skocz do zawartości

Pobor oleju!! Bmw e46 318i 143km 2002r


damian4925

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problemem jest ubytek oleju silnikowego 1l na 1000km. Mam zalany castrol magnatec 5w40. Nie zauwazylem zeby kopcil na niebiesko . Myslalem nad zmiana oleju na 5w50 mobia. Na liczniku przejechane ma prawie 300 000km. Moze miec wiecej. Auto rowno pracuje nie dymi na niebiesko lecz na bialo. Teraz takie pogody. Nie ubywa plynu w chlodnicy. Prosze o porade. Moze zmiana oleju pomoze lub wlac cos do silnika co zniweluje ubytki oleju. Np. Ceramizer. Prosze o porade.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wymień uszczelniacze zaworowe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślisz, że to spowoduje, że uszczelniacze naprawią się? :roll: niestety nie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam ten sam silnik z tego samego roku auto i tez mi bralo olej okolo 0,5l na 1000km przy przebiegu 230tys. i sa trzy opcje albo pierscienie na tlokach co przy twoim przebiegu jest malo prawdopodobne albo gdzies konkretny wyciek ale wtedy to bys mial cala komore silnika w oleju i najbardziej prawdopodobne to tak jak wczesniej inni pisali uszczelniacze zaworowe u mnie wlasnie to byl problem.Robili to w serwisie bmw za wszystko wyszlo 980zl.Tak jak ty kombinowalem ze to moze olej by zmienic na inny i dalej bylo to samo.W ciagu roku robie jakies 20tys km. i nie musze nic dolewac.Co do oleju to zmienilem z Castrola na Motula bo tak mi zalecili w serwisie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam ten sam silnik z tego samego roku auto i tez mi bralo olej okolo 0,5l na 1000km przy przebiegu 230tys. i sa trzy opcje albo pierscienie na tlokach co przy twoim przebiegu jest malo prawdopodobne albo gdzies konkretny wyciek ale wtedy to bys mial cala komore silnika w oleju i najbardziej prawdopodobne to tak jak wczesniej inni pisali uszczelniacze zaworowe u mnie wlasnie to byl problem.Robili to w serwisie bmw za wszystko wyszlo 980zl.Tak jak ty kombinowalem ze to moze olej by zmienic na inny i dalej bylo to samo.W ciagu roku robie jakies 20tys km. i nie musze nic dolewac.Co do oleju to zmienilem z Castrola na Motula bo tak mi zalecili w serwisie

 

Każdemu zalecam motula tylko i wylacznie.

Po drodze mozna jeszcze zrobic kilka rzeczy, np. rozrząd i inne uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Trzeba było zalać ceramizer :duh: :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.