Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam takie pytanko dlaczego silnik na bezynie się dławi? Wygląda to tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ale jak przełączę na gaz wszystko mija i jest ok. Może ktoś się spotkał z czymś takim i wie jak rozwiązać ten problem.Dzięki
Opublikowano

witam.

od miesiąca mam ten sam poroblem..instalacje zalozylem 2lata temu i do tej pory nie mialem zadnych dziwnych akcji..czy zima czy lato po pół obtotu rozrusznika silnik juz załapywał..zawsze uruchamiam silnik na benzynie..a teraz ciężko go wogóle uruchomic a jak juz zalapie to chodzi jak siągnik..wygląda tak jajby dostawał za duzo paliwa..a podczas jazdu dusi sie międzi 1000-2000 obrotów..na rozgrzanym silniku jest troche lepiej..

 

ale na gazie wszystko jest ok..wrecz doskonale

 

byłem w jednym warstacie i wysnyto diagnoze ze to sonda lamba..pózniej pojechałem na regulacja instalacji gazowej a tam chłopaki powiedziali ze sonda jest sprawna..

 

sami kurna specjaliści :8)

tomeek
Opublikowano

Może być wiele powodów złej pracy na benzynie, które nie wpływają na pracę na gazie. Zacząć trzeba od wymiany filtra paliwa, jeśli długo nie był zmieniany. Następny powód to zapieczone lub zabrudzone wtryskiwacze. Po wymianie filtra paliwa mozna zalać do baku preparat do czyszczenia np. STP i przejechać na benzynie od kilkudziesięciu do kilkuset kilometrów (zależy jak bardzo są brudne). Następny powód to przytarta lub bardzo zużyta pompa paliwa, jeśli często jeździ się na małej ilości benzyny w baku i pompa zasysa powietrze.

Jeśli te rzeczy są w porządku to trzeba sprawdzić jeszcze sondę lambda i przepływomierz.

Opublikowano
To jeszcze jedno pytanko do tematu, czy da sie sprawdzic domowymi sposobami przepływomierz i sąde lambda czy są sprawne?dzieki za odpowiedzi :)
Opublikowano
Przepływomierz możesz sprawdzić w najprostszy sposób podmieniając go na inny sprawny natomiast sondę to możesz wymienić profilaktycznie bo koszt nieduży a stara pewnie ma już swoje lata.
Opublikowano

Pierwsza rzecz do sprawdzenia w takich przypadkach do szczelność całego układu dolotowego.

W pierwszej kolejności rura przepływomierz - przepustnica, póżniej rurki obwodu zaworu wolnych obrotów. Na koniec inne dodatkowe rurki łączące się z dolotem.

Opublikowano
A ja niestety dołozyłbym w takim wypadku jeszcze regulator cisnienia na listwie paliwowej. Mam takie same objawy i wiecie co mi pomoglo? zmniejszyłem przekrój przewodu paliwowego odpływowego z listwy paliwowej za tym regulatorem. Załozyłem opaske zaciskową i pomoglo. :?:
Opublikowano
Zrób reset kompa przez odłączenie akumulatora, następnie wyrzuć wszystkie ustrojstwa od instalacji LPG (zwężki itp) jak dalej będzie kulał to na 99% masz strzeloną przepływkę
Opublikowano
stachyras i jak tam??rozwiązałeś problem??jesli tak to przosze napisz co i jak..a jesli nie to napisz co już sprawdziłeś..
tomeek
Opublikowano

Jakby przeplywomierz byl walniety to na gazie tez by srednio chodzilo, a przynajmniej roznice w spalaniu bylyby zauwazalne. Najprawdopodobniej cos z dostarczaniem benzyny listwa, wtryski, przewody , filtr.

To samo z lewym powietrzem..., jak jest zaciagane to na gazie tez wchdozi w tryb awaryjny. Sonda lambda moze byc walnieta oczywiscie, ale jesli jest podlaczona do instalacji gazowej i na kompie gazowym jest sprawna to raczej dziala, chc chyba na tym forum opisywali przypadki, ze sonda nie dzialala tylko na poczatku jazdy. Ale ta sama uwaga, jesli wplywa na prace gazu i po przelaczniu nic si enie dzieje to raczej nie sonda.

Ja tam stawiam na pompe paliwa, ew rozwalony zawor zwrotny na przewodach przez co zasysa powietrze i na poczatku na benzynie kulawo chodzi bo benzyna jest z powietrzem. Poobserwuj, jesli po jaims czasie mu przechodzi na samej benzynie tez to w ukladzie paliwowym bym szukal.

 

 

Galen

Opublikowano
w moim przypadku wydaje misie, ze pompa paliwowa jest wporządku..nierówna praca silnika wynika raczej z jego zalewania niz braku paliwa..zresztą widac nawet, ze silnik nie przepala calego paliwa..
tomeek
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Jakbys mnial racje, to znaczy ze do BMW nie nalezy zakladac gazu ;-), za duze koszty wymiany wtryskow pozniej, zeby sie oplacalo jezdzic na gazie.

 

Galen

Opublikowano
Jakbys mnial racje, to znaczy ze do BMW nie nalezy zakladac gazu ;-), za duze koszty wymiany wtryskow pozniej, zeby sie oplacalo jezdzic na gazie.

 

Galen

 

Nieprawda - używane wtryskiwacze nigdy nie jeżdżone na gazie to koszt dajmy na to 35zł sztuka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam takie pytanko dlaczego silnik na bezynie się dławi? Wygląda to tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ale jak przełączę na gaz wszystko mija i jest ok. Może ktoś się spotkał z czymś takim i wie jak rozwiązać ten problem.Dzięki
Witam! Rozwiazanie mojego problemu było banalnie proste,poprostu miałem za mało paliwa :duh: Wczoraj zajechałem na stację ,zatankowałem ok 10l i problem znikł.Dobrze że pompa wytrzymała :lol: A i prawdopodobnie nawalił mi wskażnik paliwa to mnie zmyliło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.