Skocz do zawartości

BMW e36 swap z 1.6 na 2.0 nie działa przepływomierz i sondy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zrobiłem przekładkę w BMW e36 1.6 97r na 2.0 z 98r auto zapala i chodzi niestety na komputerze wyskakują błąd przepływomierza i sondy, na przepływce na kompie ma 0.10v i nic się nie zmienia co może być taka przyczyną? Czy czasami w kosce łączącaj instalację z silnika i karoseri nie trzeba czasem podmienić pinów ? Dodam że przełożyłam ews i auto zapala i chodzi tylko przepływka nie chodzi i auto strzela w kolektor ssący.
Opublikowano
Robiłeś przekładkę, czyli rozumiem, że wymieniłeś silnik wraz z całym osprzętem, instalacją elektryczną silnika, czujnikami, komputerem itp. Części na pewno nie były nowe, więc skąd masz pewność, że przepływomierz jest sprawny? Sprawdź połączenie elektryczne między wtyczką komputera i wtyczką przepływomierza. Jeżeli nie ma nigdzie przerwy w obwodzie, to najprawdopodobniej przepływomierz jest niesprawny. Ciężko pomóc coś więcej, bo nie wiadomo z jakim silnikiem mamy do czynienia. Napisałeś tylko że to 2.0.
Opublikowano
Tak był przełożony z całą instalacją i całym osprzętem i sterownikiem założyłem tylko od dawcy ews bo nie paliła teraz pali ale z tą przepływka jest problem 0.10v i nic się nie zmienia
Opublikowano
Do przepływomierza idą 4 kable. Niestety nie wiem jak są ponumerowane, ale na pewno jeden to masa, drugi to +12V , trzeci to +5V, a czwarty to sygnał do komputera. Sprawdź multimetrem, jeżeli "-", +5V i +12V na włączonym zapłonie są ok, to na pracującym silniku podłącz się multimetrem pod czwarty pin. Na biegu jałowym napięcie powinno być ok 0,7V i rosnąć wraz ze zwiększaniem obrotów, przy 4000obr bez obciążenia ok 2V.
Opublikowano
Gdzieś brakuje napięcia tylko pytanie gdzie ogólnie 3 3 liny na instalacji od silnika i ścianie urodzinowej okrągła kostka też się różnią dodam że był tam silnik 1.6 m43 z 97r A wrzuciłem 2.0 m52b20 z 98r no i tylko z tą przepływka jest problem bo niema napięcia na niej sterownik jest Siemensa przy 2.0 czy macie może jakieś schematy kostki od sterownika lub kostki łączącej instalację silnika z ścianę grodzowa
Opublikowano
Jakbym zapytał ile oleju wchodzi do silnika to pewnie wszyscy by się rwali żeby odpisać....oddałem auto do elektryka wolę zapłacić 600zl niż czekać laskawie aż ktoś coś podpowie
Opublikowano
Jakbym zapytał ile oleju wchodzi do silnika to pewnie wszyscy by się rwali żeby odpisać....oddałem auto do elektryka wolę zapłacić 600zl niż czekać laskawie aż ktoś coś podpowie

 

Hehe. Nie oczekuj że ktoś jest czarodziejem i po Twoim partactwu albo czyimś będzie próbował się głowić żebyś miał odpowiedź co jest nie tak.

Widocznie podczas robienia swapa ktoś nie umiał czytać schematów i dlatego wyszło tak a nie inaczej. A pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie.


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.