Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent: BMW E90 318i 129km 2006, przebieg 170 000km

Auto szarpie, jest znacznie słabsze, falują obroty. na komputerze pojawia się błąd: wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze.

Po odłączeniu czujnika https://i1.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg

nie przerywa, znacznie lepiej się jeździ.

Proszę o informację co należy wymienić, czy mogę chwilowo jeździć z odłączonym czujnikiem.

Opublikowano
A zamieniałeś cewki miejscami? Zamień np. trzecią z czwartą i zobaczysz czy błąd się przeniesie na czwarty cylinder.
Opublikowano
Z tego postu wynika raczej że usterek może być kilka.

 

przeczytaj do konca.

Przyczyną sa wyatrte dzwigienki posrednie, przez co zawór nie otwiera się do ustalonej przez ecu pozycji, w zwiazku z czym masz wypadanie zaplonu na tym cylindrze i szarpnięcia (zbiera sie niewypalone paliwo przez zamkniety zawor, a potem następuje chwilowo zbyt bogata dawka)

Odlaczajac wtyczke czujnika mimosrodowego powoduje to, ze zawory ustawiają się na max i paliwo jest spalane nieprzerwanie.


Ja mam podobnie, ale pocieszające u mnie jest to, ze nie mam bledów wypadania zapłonu, ale kto to tam wie czy tez nie mam tego samego problemu. Szkoda mi wywalac kasę na starego trupa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.