Skocz do zawartości

IBS E60 - BŁĄD Restrain systems


Dawid2551

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Jakiś czas temu okazało się, że mam do wymiany kleme IBS - samochód podczas podpiętego IBSu, po kilku godzinach nie mógł odpalić (brak prądu) pomimo, że bateria była wymieniana. Przez jakiś czas jeździłem z odpiętym IBS-em, lecz zauważyłem, że samochód zaczyna mięć także problemy z odpaleniem tzn. tak jak by go coś odcinało. Postanowiłem zakupić używaną kleme IBS-u. Po kilku dniach użytkowania na używanej klemie IBS, przestał działać nawiew na kierowce oraz pasażera, a także na nogi, na szybę działał bezproblemowo. Przeczytałem na forum, że taki objaw może wskazywać na uszkodzony IBS - więc ponownie go odpiąłem i wszystko wróciło do normy, zareklamowałem zakupioną klemę i otrzymałem inną w zamian, po montażu klemy wyskoczył na ekranie błąd Restraint systems i tutaj moje pytanie czy w/w błąd może sugerować, że kolejna klema jest uszkodzona? czy może wystarczy sama kasacja błędu?


BMW E60 2004r

M54B22


Czekam na wasze podpowiedzi oraz dziękuje za zainteresowanie się tematem.


http://s6.ifotos.pl/mini/RESTRAINT_qwpsphe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Ciężko powiedzieć.

Dokrec kleme, sprawdź czy wszystko dobrze siedzi i podaj kod błędu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wypnij kilkakrotnie wtyczkę z klemy pirotechnicznej, jedli to nie pomoże jest uszkodzona klema lub sterownik airbag

Przydał by ci się jeszcze komputer do ładowania błędów i Multimeter aby zmierzyć opór na tym cienkim kablu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytuj swój post a nie pisz kolejnego


kasowalem blad i caly czas wyskakuje błąd 9aff


na tym kabelku prubowalem mierzyc opór na tych dwóch kabelkach z strony klemy i nie da sie zero .reakcjii miedzy bezpiecznikiem wynosi ok 2.2


ladowanie wynosi 14.8 -15 v na i drive 14.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.