Skocz do zawartości

Gwint w e61


Spalona Jarzeniówka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. jak ktos by się zastanawiał nad obniżeniem e61 to niech weźmie mój patent. Czytałem, że jakieś grzebanie w systemie itp itp.. pfff Przód oczywiście sprężyny a tył oszukałem ja na czujnikach poziomu. Zdejmujemy czujniki , mają przykręconą do siebię taką blaszkę . I wtedy musimy jeden z dwóch otworów w tej blaszce rozwiercic ( jak popatrzycie i dojdziecie do wniosku jak to działa to będziecie wiedzieć który) potem srubka z powrotem plus większa podkładka i regulujemy auto jak chcemy. Wpadłem na ten patent jak miałem to co ma wiele e61(opadający prawy tył) wtedy podniosłem ją na czujniku. A tydzień temu zrobiłem glebę. Pięknie opadła i trzyma poziom. Mam nadzieje że pomogłem. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd od razu takie wrogie nastawienie?? Poprostu wyjaśniłem to naprawdę jasno. Wejdź pod auto i popatrz na czujnik. Jeżeli obciazysz auto to cięgno które jest przymocowane do wahacza popchnie drugie cięgno które jest przymocowane do czujnika i wdedy czujnik daje sygnał żeby kompresor podpompowal trochę. Wymontuj czujnik a wszystko zrozumiesz. Przypuśćmy że twój czujnik patrząc poziomo zamontowany jest na godzinie 15 to zrób tak żeby był na godzinie 13 i wtedy auto opadnie. Zamontuj na godzinie 18 to podniesiesz go bardzo mocno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak można. Ale po co ktoś ma płacić cwaniakom którzy biorą za usługę 15 razy więcej niż warta jest operacja. Dla mnie zajęło to 45 minut. 2 strony. Koszt wszystkiego to jeden redbull bo sobie wypiłem wtedy akurat. Można? Można.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie mam i nigdy nie miałem kabla a to już moja druga beemka. Ja wszystko robię sam. A jak trzeba podpiąć to jadę do znajomego bo ma sprzęt. Tak więc moje auto i robię z nim co chce. Tymbardziej że już jestem napewno jej ostatnim właścicielem przed zlomowaniem. Bo jest to auto szwedzkie, jest dieslem i ma więcej niż 13 lat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat, jak jeździ się na gwincie zakładając że z tyłu jest nivo obniżone (INPĄ 5 minut roboty...) pytam ponieważ nawet najbardziej miękki i komfortowy gwint będzie duuuużo twardszy od strasznie miękkiego nivo - czy to nie wpływa jakoś negatywnie na prowadzenie auta - przód sztywny tył buja....?? czy jest jakaś opcja żeby tył utwardzić/usztywnić, jakieś amortyzatory twardsze sportowe???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.