Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trafiło mi się 325d (2008), silnik w extra stanie, M57 mruczy tak przyjemnie, że radio wyłączam. Auto ma jeden problem: dpf, który jest zapchany, najprawdopodobniej z powodu zasyfionych świec i padniętych termostatów.

Wszystko zostało dziś wymienione i jedyne pojawiające się błędy dotyczą dpf właśnie. INPA pokazuje ciśnienie przed dpf'em około 90 bar (norma 60 bar) na jałowym, na wyższych obrotach jest oczywiście jeszcze gorzej.

Chłopaki z warsztatu mówią, żeby go wypieprzyć razem z egr'em i zrobić mapę, ja jeszcze zastanawiam się, jaka jest szansa, że przy wymienionych gratach ładnie się on wypali w jakiejś dłuższej trasie i będzie nadal normalnie funkcjonować.


Ewentualnie jak można sprawdzić stopień zasyfienia dpf? Inpa? Mam jeszcze w domu Icarsoft CR.

[2008 325d LCI E90]
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.