Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem iż w mojej e46 nie było fabrycznie kierownicy multifunkcyjnej teraz dziennie zacząłem robić sporo kilometrów drogą szybkiego ruchu poczytałem i obejrzałem że trzeba zakupić kierownice z multifunkcją wystarczy poprowadzić wiązkę odpowiednio podpiąć więc to zrobiłem kupiłem podpiąłem podłączyłem świecić się świeci lecz tempomat nic nie reaguje nawet nie zapala się kontrolka


więc szukałem szukałem i gdzieś się doczytałem że przy moim silniku M43 nie ma paru rzeczy do tego aby ten tempomat mógł zacząć funkcjonować

i chciał bym się dowiedzieć:

Czy da się to jakoś zrobić/skompletować?


Ktoś miał podobny problem?

Dodam tylko że jak wykonuję test licznika/zegarów to kontrolka od tempomatu się pojawia :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Potrzebny moduł tempomatu i siłownik z linką gazu.

W tej chwili nie działa, bo u ciebie nie ma elektronicznego sterowania przespustnica, tylko gaz jest wlaśnie na lince. W starym wątku Premiera jest pewnie na którejś stronie opisane, co i jak.

Opublikowano
Jakoś podłączyliśmy kierownice multi do e46 1.9 m43tu i tempomat działał bez problemu, trzeba tylko podciągnąć zasilanie i kabelki do komputera auta, w zależności od producenta komputera trochę się to różniło, ale wszystko jest na necie. Chyba że w e46 był 1.8 m43 silnik też to tam tak jak kolega wyżej pisał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.