Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem który wygląda tak:

Najpierw napiszę co zrobiłem :duh: Ostatnio czyli jakieś dwa dni temu jechałem do pracy i trochę popadał deszcz, nawierzchnia fajna mokra :cool2: i coś mnie tknęło żeby zajechać na pobliski parking i zobaczyć czy moja betka da radę fajnie zarzucić dupą (niedawno kupiłem więc jeszcze nie nawierzony jestem). No i faktycznie wziął bok i zrobiłem jednego bączka. No i jak już się wyprostowalem odczułem brak wspomagania na niskich obrotach... Pompa (chyba) zaczęła wyć(słychać najbardziej wewnątrz samochodu) przy skręcie na niskich obrotach, ale jak przygazuje to już normalnie chodzi jak gdyby nigdy nic... I tu moje pytanie - co to może być?


PS.: płynu było mało jak zobaczyłem stan po tej akcji tylko nie wiem czy przez to uciekł czy już wcześniej, ale dolalem i dalej tak samo  :?

Proszę was o pomoc  :cry2:

Opublikowano
Jeśli płynu jest max w zbiorniczku to pompa wspomagania na 99%. Skręć do oporu kierownicą w lewo albo w prawo, jeśli będzie wyć jeszcze bardziej, bądż tak samo to pompa. Nic innego zepsuć sie nie może. Magiel od tak nagle nie pada
Opublikowano

Witam kolege

Zrobilem tak samo jak ty objaw identyczny

Nic nie pomagalo.. dolewanie odlewanie plynu nawet wymiana na nowy.

Wladana byla nowa pompa bo 3miesisce wyla i nic nie cichla wiec stracilem nadzieje na magiczna naprawe.

Pytanie tylko czemu one tak padaja po jednym baczku ?

E90 320i 2006 rok

Udokumentowane 26000tys sam wiozlem z DE

Opublikowano
To mnie teraz kolego zaskoczyles bo myślałem że jestem odosobionym przypadkiem XD Ale to jeśli te pompy tak dają dupy to czego one są w BMW? Jak przecież wiadomo że po to jest ten tył napęd - żeby czasami coś przyświrować :/
Opublikowano

I jeszcze jedno pytanko.

Czy jak już wymienię te zepsuta pompa na nową to mam oczekiwać że też prawdopodobnie padnie jeśli znowu by mi wpadł taki pomysł na bączka?

Opublikowano

No wlasnie gdybym to wiedzial nie siedzial bym tutaj i pisal tylko krecil baczki :D

Nie mam juz kasy na nowa dlatego czekam az ktos bedzie Mial na tyle kasy ze wymieni na nowa i sprawdzi ile wytrzyma :lol:

Ostatnio padla mi tez vacum pompa rozszczelnila sie i lala olej za silnikiem dymila z pod maski az

W bmw sprawdzalem poraz kolejny ksiazke serwisowa cala i przebieg wszedzie ok 260tys :mad2:

Dlatego jazda nie sprawia juz frajdy tylko strach przed kolejna usterka :duh:

A pisalem juz moze ze skrzynia tez padla ? Jak nie to juz wiecie :roll: najpierw wybijalo jedynke przy ruszaniu i musialem ja trzymac na sile az ktoregos pieknego dnia tak pier... cos ze juz tylko zgrzytalo wiec po extra znajomosci wymienilem na uzywke + docisk przegla za 1500zl.

Nie wiem czy tylko ja mam takie przygody ze np 260tys przebieg:

Nie mowie o calym zawieszeniu bo w sumie mialo prawo stukac wiec zrobione cale nowe

Ale pompa vacum

Pompa wspomagania

Przewody hamulcowe poparciale musialem kupowac przy wymianje hamulcow na nowe

Czujnik oleju ciagle wywala bledy musze wymienic na nowy

Przejladnia kierownicy - do regeneracji

Nie pamietam co tam jeszcze bylo ale ten rok

Uszczelka pod pokrywa zaworow

Uszczelniacze zaworowe

Czujniki abs tyl nowe ale okazalo sie ze przegluby byly jakies spochniete i po 1000km spilowalo je

Wiec kupilem nowe przegluby + nowe czujniki

Potem okazalo sie ze z ukladu chlodzenia cieknie

Kupilem jakies plastikowe czesci krzyze czy cos i jakas rure bo sie z nich lalo...


Nie pamietam co tam jeszcze bylo ale ten rok sprawil ze to chyba moje ostatnie BMW

Nie stac mnie na takie koszty utrzymania az sie boje co bedzie przy 300tys nowy silnik?


A tobie przy jakim przebiegu ta pompa padla?

Opublikowano
Hahaha no mi tez trochę szkoda kasy na testowanie ile nowa pompa wytrzyma :lol: cholera współczuję i nie życzę sobie takich przygód :shock: Wiadomo że samochód to wydatek, taka studnia bez dna no i jak się ma jeszcze BMW to części też nie są za tanie... Ale ja po tej marce raczej spodziewałem się czegoś dużo lepszego jeśli chodzi o wytrzymałość części, także mnie trochę ziomeczku zszokowałeś :/ :D Ja mam aktualnie przejechane 137 tyś. Kupione od pierwszego właściciela w Niemczech więc raczej wiarygodne wszystko tym bardziej że no wygląda że ma tyle przejechane, a nie więcej :D No ale właśnie nie pierwszy raz już słyszę że to dość awaryjne bemki i coś czuje że za niedługo się będę niestety pozbyć tego autka :/
Opublikowano

Kurde jak ty masz 137 tys przejechane to moja pompa jakas jedna z mocniejszych egzemplarzy byla skoro 260tys przejechala :lol:

No ja tez od pierwszego wlasciciela serwisowana w bmw cala ksiazka wszystko wypelnione.

Uwazaj na rozrzad bo tu tez lancuszek ale ten juz trzeba przy 160-180tys wymieniac lub regenerowac

Ja mialem znaczy niemiec przy 180tys robil

Mialem tez sprzedawac ale skoro juz tyle doinwestowalem w te studnie bez dna bo juz sprzedawac sie nie oplaca

Opublikowano
Haha dobra dzięki za radę, ale może jak dobrze pójdzie to kupię coś innego do tego czasu a te betke sprzedam, póki właśnie za dużo nie włożyłem :roll: tylko jak już się będę decydował na kupno czegoś, to pomimo mojego uwielbienia do marki BMW chyba się zastanowię nad czymś innym, no ale to czas pokaże :x
Opublikowano
Ej a jak będę jeździł z taka pompa z 3 msc to coś jeszcze się może przez to zepsuć? Pytam bo aktualnie jestem za granicą, a tu są dość drodzy mechanicy i jakby się nic więcej nie stało przez ta pompę to bym dopiero w Pl to zrobił :D
Opublikowano

No ja tak jezdziłem misesiąc dwa jakoś bo myślałem że skoro sie z dupy zepsuło to może sie samo naprawi :mad2:

Ale niestety :nienie: jedyny dyskomfort jaki odczułem to wzrok ludzi gdy koło nich parkujesz :roll: patrzą na ciebie jak na biednego który kupił BMW i nie ma za co naprawić :mrgreen:

Opublikowano

A i wymień nie tylko pompę tylko ten zbiorniczek stanu i przewody też bo pompa będzie nowa a ten syf z zbiorniczka itp może ją zatrzeć jak będziesz miał pecha :mad2:

To wszystko jest teraz tak delikatne i wrażliwe ze strach tymi Autami jeździć

Mi dziś zaczęła kopcić przy odpaleniu śmierdzi benzyną coś czuje że nowa sonda lambda bo zaczeła więcej palić też ostatnio :duh:

A tak się cieszyłem przy zakupie tego Auta :cry2:

Jaki ty masz dokładnie silnik ?

Opublikowano

Ale maglownica przez to nie walnie raczej Nie? :D

Serio znowu coś Ci się dzieje? Widzę że nie postarali się przy robieniu tej bemki :duh:

Haha dobra dzięki za radę, wymienię wszystko :D

Ja mam benzynę 2.0 150 km :D

Kurde nie jesteś pierwsza osoba co mi mówi że ta bemka jest awaryjna, ale ty mi to chyba pierwszy uświadomiłeś jak bardzo :cry2: Coś czuje że za długo nią nie pojeżdże i sprzedam póki za dużo nie włożyłem :mad2: :?

Opublikowano
NIe mam nowej musze dopiero podjechac na kompa i sprawdzić która ale nie chce sie teraz dołować więc nie jade bo pewnie wyskoczy sonda plus 10 innych rzeczy :mad2:
Opublikowano

Ohoo mechanik jasnowidz :mad2:

Wez gościu idz do pracy zajmij sie domem dzieckiem bo serio są ważniejsze sprawy niż latanie pod kompa z każdym xownem.

Zyj troche, BMW to nie cały świat :nienie: będe miał w weekend czas to pojade już tak nie płacz :duh:

Opublikowano

Dobra idz tam sobie sprzedawac czesci gdzie indziej nie lubie jak ktos wciska cos na wymyslne argumenty wiem ze wymienic musze i wymienie a czy dzis czy w weekend bez znaczenia.

Zamiast sie obrazac jak dziecko napisz konkretnie ile przednia ile tylnia i na co zwrocic uwage zeby nie dostac chinczyka w opakowaniu bmw

Mialem tak z vacumpompe ze na alledrogo kupilem w promocji i mechanik mnie z tym odeslal

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.