Skocz do zawartości

E60, przewód podcisnienia w skrzyni automatycznej


spovn83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam błąd w skrzyni: 51AD Botschaft (Raddrehzahlen) von der DSC fehlt, kilka było tematów nawet na naszym forum, że po naprawie przewodu podcisnienia w skrzyni itp błędów brak. Może ktoś podpowiedzieć gdzie jest ten przewód? Nie mogę go namierzyć (niemam kanału) czy jedyne dojście jest od dołu? Po przeglądzie części tez niemoge go namierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale o jaki błąd chodzi?

Ten co wkleiłeś to brak informacji od czujnika obrotów koła

Czyli przerwany przewód lub uwalony czujnik

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerowałem się innymi tematami z tym błędem bo wszedzie przewijał się temat przewodu podciśnienia, rozumiem że błąd tyczy się braku sygnalu z czujnika. Tylko można to dokładniej w jakiś sposób namierzyć? To chodzi o czujnik z koła? Czy jakiś w skrzyni ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Ale o jaki błąd chodzi?

Ten co wkleiłeś to brak informacji od czujnika obrotów koła

Czyli przerwany przewód lub uwalony czujnik

 

Wybacz że po takim czasie, ale brak czasu, czyli chodzi o któryś czujnik w kole ? ABS/DSC tak ?

(Jak tak to czemu nie wskazuje które to kolo?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jak tam koledzy, uporał się ktoś z tym uporczywym błędem ?? Od zakupu też go mam i nie mam pojęcia jak się go pozbyć, bo mam tyle samo informacji co i Wy..


EGS 51AD i brak info o prędkości kół.

Swoją drogą przy zmianie ciśnienia opon bez potwierdzenia w iDrive nie wyskakuje mi komunikat przebitej opony, a w poprzedniej E60 wystarczyło dosłownie o 0,1 zmienić i już pojawiał się komunikat, a jak wiadomo ciśnienie (gdy nie ma czujników przy kołach) to zliczanie obrotów kół..

Czyli uszkodzony byłby czujnik prędkości kół w tym przypadku ABS ??

Dodam że gdy wprowadzić go w poślizg, to przy górnych obrotach często pojawia się błąd tempomatu, który zawsze działa dobrze i z ABS'em też problemów nie miałem nigdy..

Ostatnio miałem robioną aktualizację większości sterowników, adaptację skrzyni, przepustnicy i co tylko się dało, ale skrzynia nadal faluje na zimnym w przedziale ok. 1500-2000 i nieco przy hamowaniu silnikiem (zjazdy). W tym przypadku to chyba raczej konwerter..


M54B30 i ZF 6HP19A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.