Skocz do zawartości

BMW 525da -wtryski problem. interpretacja korekt.


kalijac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich forumowiczów.

Jestem po wymianie wtrysku nr 5 (gdyż mi stukał) ,po wymianie było super ( dodam ,że z anglika po 109 tyś mil z tego samego silnika).

Po przejechaniu około 150 km znów któryś wtrysk strzela. Przed wymianą nr5 odczyt z INPA: ( oczywiście silnik zagrzany)

wtryski nr:

1 = -0,52

2 = 0,15

3 = -0,72

4 = -0,10

5 = 1,33

6 = -0,34


Po wymianie:

1 = -0,22

2 = 0,05

3 = -0,33

4 = -0,04

5 = 0,16

6 = -0,01


Wcześniej przed wymianą piątego wtryskiwacza auto dopiero po nagrzaniu silnika , później chwila postoju i strzelał.

W tej chwili strzela już zanim się nagrzeje i w trakcie dalszej jazdy.

Wczoraj nowy filtr paliwa do niego przed odpaleniem preparat LIQUI MOLY DIESEL SPULLUNG pochodził 10 min na wolnych obrotach później jazda i nic nie pomogło ,

dzisiaj na 40 l paliwa 400ml oleju 2t i 50 km jazdy.

Dalej to samo. Prośba do Was , jak myślicie po odczycie z INPA, który wtrysk musiałbym jeszcze wymienić, bo łapki mi opadają.

Proszę o odpowiedzi i z góry pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem gorsze korekty i nic mi nie strzelało i może ten 5 też wcale nie był taki zły. Z tego co wiem bardziej miarodajna jest próba przelewowa. Wg mnie chyba to jednak nie 5 strzelał, może zdejmując po kolei wtyczki z wtrysków ustalisz, który faktycznie strzela.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, a więc odpinałem po kolei (dodam, że musiałem przygazować bo te stuki dopiero około 1500-2000 obrotów) i za każdym razem stukało, delikatnie mniej na pierwszym cylindrze więc go wymieniłem. I dalej to samo. Mój kumpel mechanik kazał na full zbiornik zalać czarny liqui moly reiniger i400 ml oleju 2t. W poniedziałek telefon od żony, że przestało,a od wtorku do dziś, a piać od nowa. Dzisiaj wracam, robię ze strzykawek próbnik do przelewów i myślę, że w końcu będę wiedział więcej. Dodam, że dziś z

akupiłem wtryskiwacz po regeneracji

Sprawdzę podmienię i dam znać. Jak to nic nie pomože autobwrzucam do Wisły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest!!! Uporałem się z tym problemem.

Panowie muszę to napisać:

Stukający wtrysk po odpięciu wtyczki będzie

stukał gdyż iglica jest zawieszona i musi lać od

ciśnienia jakie podaje pompa cr!!!


Według korekt było super piąty wtryskiwacz 0,8

reszta około -0,3

Dopiero test przelewowy, który wykonałem pokazał na piątym po 1,50 minutach 6ml gdy reszta jeszcze nie zdołała wejść do strzykawek.

Dzisiaj wymieniłem wtrysk i nie strzela. Jest super.

ale korekta na zimnym silniku na nim skacze do 5,4 na plusie

Na pewno się ułoży bo w zbiorniku jest liiquu moly reiniger i 0,5 litra orlen 2t. Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ta korekta nic dobrego nie wróży, musi konkretnie nim rzucać. Podepnij na krótko, przy pompie progowej lm diesel spulung, tu nie ma na co czekać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta korekta nic dobrego nie wróży, musi konkretnie nim rzucać. Podepnij na krótko, przy pompie progowej lm diesel spulung, tu nie ma na co czekać.

Dzięki za odpowiedź, ale już to robiłem dziś odbieram dwa wtryskiwacze po naprawie i piąty po raz kolejny wymieniam, dodatkowo przed wymianą zrobię test przelewowy aby mieć porównanie.

Pozdrawiam.

P.S. Oczywiście opiszę to w tym temacie.


Jeszcze jedna prośba: jaka jest oporność na cewce sprawdzając przyrządem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, otóż mógłbym tak nawet nowe wtryski montować i dalej byłby problem z dymieniem nierówną pracą, a co za tym idzie złymi korektami.

Mój problem polegał na tym, że w gnieździe siedziała stara podkładka i zakładając dodatkowo nowe wżarzane podkładki zmieniał się kont wtrysku i to powodowało problem. Nie mając frezu i nie możliwości wyciągnięcia starej podkładki założyłem taką o grubości 0,8 mm i jest już o.k.

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dlaczego nie możesz wyjąć starej? Co tam się dzieje?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Widać tam nagar? Wg mnie jakbyś lekko w nią puknął to wyjdzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.