Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem na zimnym z nierówną pracą, bład jaki się wyświetla to


4c6b4131a58d7c37f64ec1e554edccad.jpg


af4cc6b1e97e6fc7e3f7459b2c8c5dfe.jpg



Korekta na 3 wtrysku ponad zakres ponad 5, reszts w granicach normy, nie chce generować kosztów ale czy wyjęcie jednego wtrysku i oddanie go do regeneracji nie mija się z celem ?







Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jezeli to sa piezoelektryki to tylko wymiana na nowy niestety...ich sie nie regeneruje.


Na maszynie mozesz wyciagnac i sprawdzic parametry. Bledne korekty moga byc tez przez:

- brak kompresji

- problem z ukladem recyrkylacji spalin

Opublikowano

Ja bym zaczął od sprawdzenia układu dolotowego, a dokładnie czy jest lewe powietrze.


Odepnj przepływomierz powietrza i zobacz czy jest poprawa.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Kompresja ok jest prawie 30 na kazdym po za 6 jest ok 28.5

960437aa322e8d5a2a1208beec7f1790.jpg


Źle był założony kolektor na 1 cylindrze górna okrągła uszczelka była podwinięta.

Błędów żadnych nie ma od egru, nierówna praca tylko na zimnym, w momencie rozgrzania telepanie silnika i wypadanie zapłonu ustępuje.


To jest diesel więc na korekty nie ma wpływu lewe powietrze wg mnie




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.