Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam w swojej E30 silnik 1.8 m10 na wtrysku, mam problem z chlodzeniem od jakich 2 dnii:( wskazowka wychyla sie na nastepna kreske od pionu:( szukalem jak i co moze dolegac, narazie skupilem sie na odpowietrzeniu ale problem w tym ze nie moge znalesc korkow do odpowietrzenia:/hmm

acha i dodam z problemy zaczely sie od mometu gdy odkrecilem korek w chlodnicy i dolalem plynu:)

Edytowane przez schizma
Opublikowano

Miałem też takie e-30 i tam nie ma śrubki odpowietrzającej więc nie szukaj. Odpowietrza się poprzez otwarcie ogrzewania na full i odkręcenia korka chłodnicy (wlewowego). Poduś trochę węże, zobacz czy oba się nagrzewają (może padł termostat). Przejedź się troszkę i operacja od nowa. Napisz też o okolicznościach w jakich się grzeje. Trasa, miasto, czy później temperatura spadnie po nagrzaniu etc.

pzdr

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
gorny waz jest gorący, dolny ciepły ale dopiero po przejechaniu 2-3km. Odpowietrze tak jak pisales i dam znac. Dodam jeszcze ze temp spada jak wlacze ogrzewanie na full.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.