Skocz do zawartości

BMW f31 1.8d niedostepna pełna moc silnika, zwolnij


wloczykij1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm. Pierwsza trasa było ok , za kolejnym razem wyskoczył mi bład (Napęd. Niepełna moc silnika. Jedź wolno.) . Bład wyskoczył przy predkosci mozna rzec maksymalnej, 235 km/ h więc w zasadzie to zrozumiałem, może jakieś czujniki itp, auto dalej jechało normalnie. Ostatnio byłem kolejny raz na przejażdzce i już przy 200 wyskoczył bład, po 30 sek przestał działać gaz, zgasł silnik, nie dało sie odpalić . Po 2 minutach na spokojnie odpalił już bez problemu i jechałem dalej. Od kolegi usłyszałem , że gdy zmienie filtr na sportowy o przepustowości 40% więcej powietrza będzie po problemie, tak mu powiedziała firma w której także robił chiptunig w takim samym samochodzie, wyciagneli mu 205 koni.


Jak myślicie, jest to jakiś pomysł z tym filtrem powietrza, czy to raczej bujdy? Specjalnie założyłem konto by móc to zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

BMW F31 318d 143pk aut.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

 

Powiem szczerze , że główna roznica jest wlasnie w dynamice , przyspieszeniu. Naprawde jest to inny samchod w przyspieszaniu itp. 1200 zl i jestem zadowolony. Predkosc maks mnie tez interesowala bo mieszkam w de, mamy drogi jakie mamy wiec mozna cisnac . Bylo 200 jest 235. W zasadzie w serii te f31 bylo duzo slabsze niz jak kupilem e91 z tym samym silnikiem. Tamta starsza byla duzo zwawsza. No coz, kupie ten filter bo i tak chcialem zrobic ogopny serwis i zobacze. Jak nie to do rzyda i nie bawi sie w male motory .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

 

Powiem szczerze , że główna roznica jest wlasnie w dynamice , przyspieszeniu. Naprawde jest to inny samchod w przyspieszaniu itp. 1200 zl i jestem zadowolony. Predkosc maks mnie tez interesowala bo mieszkam w de, mamy drogi jakie mamy wiec mozna cisnac . Bylo 200 jest 235. W zasadzie w serii te f31 bylo duzo slabsze niz jak kupilem e91 z tym samym silnikiem. Tamta starsza byla duzo zwawsza. No coz, kupie ten filter bo i tak chcialem zrobic ogopny serwis i zobacze. Jak nie to do rzyda i nie bawi sie w male motory .

 


Ps. Zwawsza byla, dopoki w tej nie zrobilem chip'a. Do tego mam wrazenie ze ta bieze olej , przebieg 120 tys. Tamta miala juz 240 tys , a z olejem i innymi podzespolami nic zero problemu , wiec swiadomie kupilem z tym samym silnikiem. No ale samochod samochodowi nie rowny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.