Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm. Pierwsza trasa było ok , za kolejnym razem wyskoczył mi bład (Napęd. Niepełna moc silnika. Jedź wolno.) . Bład wyskoczył przy predkosci mozna rzec maksymalnej, 235 km/ h więc w zasadzie to zrozumiałem, może jakieś czujniki itp, auto dalej jechało normalnie. Ostatnio byłem kolejny raz na przejażdzce i już przy 200 wyskoczył bład, po 30 sek przestał działać gaz, zgasł silnik, nie dało sie odpalić . Po 2 minutach na spokojnie odpalił już bez problemu i jechałem dalej. Od kolegi usłyszałem , że gdy zmienie filtr na sportowy o przepustowości 40% więcej powietrza będzie po problemie, tak mu powiedziała firma w której także robił chiptunig w takim samym samochodzie, wyciagneli mu 205 koni.


Jak myślicie, jest to jakiś pomysł z tym filtrem powietrza, czy to raczej bujdy? Specjalnie założyłem konto by móc to zweryfikować.

Opublikowano
Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

 

Powiem szczerze , że główna roznica jest wlasnie w dynamice , przyspieszeniu. Naprawde jest to inny samchod w przyspieszaniu itp. 1200 zl i jestem zadowolony. Predkosc maks mnie tez interesowala bo mieszkam w de, mamy drogi jakie mamy wiec mozna cisnac . Bylo 200 jest 235. W zasadzie w serii te f31 bylo duzo slabsze niz jak kupilem e91 z tym samym silnikiem. Tamta starsza byla duzo zwawsza. No coz, kupie ten filter bo i tak chcialem zrobic ogopny serwis i zobacze. Jak nie to do rzyda i nie bawi sie w male motory .

Opublikowano
Witam, mam mały problem, z serii 145 km / 333 nm poprzez CHIPtuning w trójmieście zrobiłem 178 km /400 nm.

I co? Czujesz dużą różnicę pomiędzy serią, a stanem teraźniejszym? Chodzi mi tu o jazdę z wyjątkiem prędkości, przy których pojawia się błąd.

 

Powiem szczerze , że główna roznica jest wlasnie w dynamice , przyspieszeniu. Naprawde jest to inny samchod w przyspieszaniu itp. 1200 zl i jestem zadowolony. Predkosc maks mnie tez interesowala bo mieszkam w de, mamy drogi jakie mamy wiec mozna cisnac . Bylo 200 jest 235. W zasadzie w serii te f31 bylo duzo slabsze niz jak kupilem e91 z tym samym silnikiem. Tamta starsza byla duzo zwawsza. No coz, kupie ten filter bo i tak chcialem zrobic ogopny serwis i zobacze. Jak nie to do rzyda i nie bawi sie w male motory .

 


Ps. Zwawsza byla, dopoki w tej nie zrobilem chip'a. Do tego mam wrazenie ze ta bieze olej , przebieg 120 tys. Tamta miala juz 240 tys , a z olejem i innymi podzespolami nic zero problemu , wiec swiadomie kupilem z tym samym silnikiem. No ale samochod samochodowi nie rowny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.